NEVINOST hehe

29.07.2011.



Dovede seljak devojku iz grada i ozeni je. Pocne nova
mlada da radi: pere, pegla, kuva, muze krave, hrani zivinu, kopa bastu.
Svekar se odusevio pa kaze sinu:
- Alal ti vera sine, kakvu si zenu nasao.
Posle nekoliko dana, snajka i dalje radi ko luda, a mladozenja sav smoren. Pita ga otac:
- Sta ti je sine? Pa treba da si srecan, vidis kakvu si zenu nasao. Domacica prva liga!
- Ma jeste, ali mi ne da.
- Ma ja cu ti to srediti.
Ode svekar kod snajke, pa joj kaze:
- Dete, sto ne das malo onom mom?
- Ma meni je qrca preko glave. Hocu malo da budem domacica!


Na poslu, uz kafu, razgovaraju dvije koleginice:
- Kako je bilo sinoć?
- Katastrofa od seksa... Muž došao s posla, u 3 minuta pojeo ručak,
onda četiri minute sexa i minut kasnije je zaspao. A kod tebe?
- Kod mene fantazija. Muž došao kući, poveo me na ukusnu romantičnu
večeru, posle smo šetali sat vremena do kuće, onda svijeće, sat predigre,
pola sata fantastičnog seksa, a na kraju, zamisli, sat vremena smo razgovarali. Bajka!
Nekako u isto vrijeme razgovaraju uz pivo dvojica kolega:
- Kako je bilo sinoć?
- Super! Dođem kući, ručak na stolu, pojeo sam, po*ebao ženu i zaspao.
A kod tebe?
- Ma katastrofa... Dođem kući, nema struje, jer sam zaboravio da platim
račun, pa sam morao onu moju da vodim na večeru. Hrana kao neka fina,
daju ti jedan brabonjak na ogroman tanjir, okolo našaraju neke gluposti,
a bilo je tako skupo da nisam imao para da se vratimo taksijem, pa sam
morao sat da pješačim do kuće. Dođem tamo, naravno nema struje, pa
sam opet morao da palim proklete svijeće. Bio sam tako bijesan da mi je
trebalo sat vremena da se digne, a posle nisam mogao pola sata da svršim.
I bio sam tako bijesan da još sat nisam mogao da zaspim! Propast!


Dječak uleti u roditeljsku sobu i vidi svoju mamu na tati kako skače
gore-dolje, gore-dolje. Roditelji su odmah prestali i dok se majka
oblačila dječak ju upita:
- "Što ste ti i tata radili?"
A majka mu objašnjava:
- "Znaš sine, tata ti ima veliki trbuh pa se tu i tamo mama popne
da ga pomogne tati izravnati."
Na to će sin:
- "Pa mamice uzalud trošiš svoje vrijeme. Kada si ti na poslu dolazi susjeda,
klekne na koljena i napuše ga opet natrag."


Zasto Mujo skuplja boce u pritvoru?
Cuo je da pustaju uz kauciju.


Tko se sjeca Radenska reklame:


Ugodan vikend i tko je na godisnjem da se dobro provede..

<< Arhiva >>