Danas je dan Očeva,Vatertag..hehe..

13.05.2021.



Žali se Fata prijateljici:
- "Moj Huso je pravi Kazanova.
Stalno se mota oko rakijskih kazana!"



Kreće čovjek pijan iz kafane, obači kaput i hvata se za kvaku...
Konobar mu kaže:
-Gospodine, zaboravili ste da platite!
-Znam, i pijem da zaboravim.



Kaže Lala Sosi:
Čujem da je naš novi komšija pravi Kazanova.
Priča se da samo još jednu ženu u zgradi nije kresnuo.
A Sosa će:
To je sigurno ona glupača sa drugog sprata!



Kada sam bio mali, pišao sam po pijesku,
a sada sam odrastao, pa serem po Fejsu!



Komšija, tvoj pas je bijeli, a zove se Žućo?!
Pa šta, i tvoja žena se zove Lepa ...



Kako prepoznati najvećeg papučara u selu?
Potrošio je više šljiva na pekmez nego na rakiju!



Priča Mujo Hasi:
Sinoć, kada sam se vraćao iz kafane, vidim na jednom uglu,
njih petorica tuku nekog jadnika. Razmišljam ja, da'l da uletim među njih ...
oću, neću, oću, neću ... ma reko' ulećem i ja u tuču pa šta bude ...
Haso upita:
I, šta je bilo?
Mujo reče:
Šta, šta je bilo, pa ubismo ga ka' pičku ...




<< Arhiva >>