Idete li rado na tržnicu,pijacu,buvljak hehe..

27.01.2021.



Dolazi zena na pijacu i upita travara:
-Dobar dan,jel imate origano?
-A sto vam je to gospodjo?
-To je ona trava sto se stavlja na picu..
-Aaaa na zalost to ne lijecimo...



Na buvljaku jedna zgodna plavusa pita:
- "Koliko kostaju ova suknjica i ove gacice?"
- "500 dinara suknjica e 200 dinara gacice."
- "Da li moze jedan popust?"
- "Moze! 100 dinara gacice a 600 dinara suknjica."
- "Zasto mi dizete suknjicu a spustate gacice?"



Dođe Zemunac na pijacu do štanda sa jabukama:
Daj mi kilo jabuka!
To vam je 80 dinara. – odgovori prodavac.
Znači, rekao sam DAJ MI



Prodaje seljak pijetla na pijaci.
Prilazi mu kupac: Dobar pijetao, nema šta!
- A penje li se na kokoške?
- Da, da penje se! I ne samo na kokoške,
nego i na guske, patke, koze...
Prije neki dan popeo se i na psa!
- Pa zašto ga onda prodaješ?
- Pa počeo mene da prati i da me stalno gleda!



Prodavala seljanka sir na pijaci. Cijena sira je kod drugih
prodavaca bila 300, a kod nje 500 dinara.
Dosao gospodin kod nje da kupi sir, pa kada je cuo cijenu,
upita zbog cega je kod nje sir skuplji nego kod ostalih,
a ona mu odgovori: "Ja nigdje ne zurim".
Covijek ce na to: "Dobro, snajka, daj ti meni taj sir,
pa smo mogli otici na kafu".
Seljanka: "Moze, ja nigdje ne zurim".
Popili oni kafu, pa covijek rece: "A mogli smo i rucati?" Seljanka:
"Moze, ja nigdje na zurim".
Rucali oni, kad ce covijek ponovo: "Pa mogli smo i jedan seks?"
Seljanka: "Moze, ja nigdje ne zurim".
Jebali se oni kad seljanka rece: "Jao, kada dodjem u selo, pa
kad kazem onim mojim seljankama da sam prodala sir po 500 dinara,
a svi po 300 dinara, pa jos isla na kafu, pa na rucak, pa se jebala pet puta...
" Covijek: "Kako pet, valjda jednom?"
Seljanka: "JA NIGJDE NE ZURIM!"



Vraća se Fata sa pijace sva zajapurena, ljuta kao ris i kaže Muji:
– Upravo mi je jedan čovjek rekao da sam krava.
Mujo će na to: – Pa što ideš tamo gdje te svi poznaju.



Prodaje žena gljive na pijaci i dere se:
– Otrovne gljive, otrovne gljiveee..
Priđe jedan gospodin i šapne joj:
– Nemojte tako da vičete ko će to da vam kupi..?
– A kupuju kume, kupujuu
Za svekrvu,snaju,punicu, za muža…




<< Arhiva >>