Gledate li mnogo TV hehe..

23.11.2020.



Volim kad me diraš i kad me pipaš
na ono mjesto gdje se palim...
Tvoja televizija.



Fata se uvalila pred televizor, kad nakon par minuta do nje sjedne
Mujo, uzme daljinski i prebaci na utakmicu.
Bijesna Fata ustoboči se pred njim i reče:
- Bolan, dosta m' je tvog terora s fudbalom ... biraj - ja ili fudbal!!
Mujo je pomakne da bolje vidi ekran i odgovori odsutno:
- Dobro je, bona, razmisli'ću pa ć' ti reć' za jedno sat i po ...



Sprovodila televizija anketu o seksu na selu, pa između ostalih
i dedu Milutina pitali na ovu temu.
E, vidiš sinko, prošle godine u'ranim ja svinje, a cena mala,
prop'o sam načisto.
Ove godine rešim da ih ne gajim, kad ono cena do nebesa...
Ali, tajo, ne pitaju oni tebe o svinjama već o seksu - oglasi se snajka.
More, snajka, ja pričam šta mene jebe, a ti
pričaj šta tebe jebe kad te budu pitali.



Umro Tuđman i došao pred sv.Petra. Pokaže mu sv.Petar
raj (a ondje sve idilično, lijepo, svi sretni...), nakon toga pokaže
mu pakao (kad tamo zajebancija, kurve, piće...) i odabere Tuđman
pakao. Nakon nekoliko dana Tuđman zaziva sv.Petra, a sv.Petar će mu na to:
Što je Franjo, nisi znao da i mi imamo državnu televiziju?



Mujo da li je crna boja boja?
- Jest.
- Da li je bijela boja boja?
- Jest.
- E onda ja imam crno bijeli televizor u boji.



Pita mali Pirocanac tatu;
-Tajo jel mogu da gledam Tv..
-Mozes sinko samo nemoj da ga palis...



Peca Mujo na mostu ribu. Nailazi tv ekipa i kaže novinarka da bi
željela napraviti intervju s Mujom.
Zaustave se i novinarka postavlja Muji pitanje:
Dobar dan, pecate li vi tako svaki dan?
Mujo iskusni lisac, odgovori na pozdrav i kaže da svako jutro dolazi i
obično ostane do kasno popodne. Na to će novinarka:
I nije vam teško sjediti satima i čekati hoće li riba zagristi.
Ama jok, što bi mi bilo dosadno, uvijek se nađe neka budala
koja postavlja glupa pitanja.




<< Arhiva >>