Žene drage hehe..

16.11.2020.



Dragi, večeras je noć vještica.
Što misliš kakvu masku da stavim?
Draga, ne moraš nikakvu. Samo nacrtaj obrve kao i obično i bit
ćeš bez konkurencije.



Vozi se Mujo u autobusu, a pored njega sjedi vatrena žena.
Čita knjigu i plače. Upita ju Mujo:
Bona, zašto toliko plačeš?
Ma, čitam Jesenjina. Knjiga je jako tužna.
Misli se Mujo, misli, pa izvadi neku knjižicu. Krene ju listati pa zaplače i on.
Zašto sada i ti plačeš? Da nije i tvoja knjiga od Jesenjina?
To mi je štedna knjižica!



Draga, imaš li seksualne fantazije?
Naravno da imam. Vodimo ljubav ispod palme, dok obalu zapljuskuju valovi.
Oko nas miris egzotičnih trava, a pored nas najslađe vino na svijetu.
Ja sam gore ili dolje?
Ti si kod kuće!



Što je to dilema?
Zamisli da se nađeš u krevetu između zgodne djevojke i geya.
Kome ćeš od njih dvoje okrenuti leđa?



Dođe čovjek u teretanu i pita trenera:
Na koju spravu da idem? Želim privući što više žena!
Na bankomat, tu je ispred ulaza!



Žalio se čovjek svećeniku :
Ona moja žena me u crno zavija. Svaki dan nešto kupuje,
pa torbu, pa jaknu, pa štikle.
Sasluša ga svećenik pa odgovori:
Bolje da te ona zavija u crno, nego ja u bijelo!



Vozim se jutros na posao i imam što za vidjeti. U traci pored mene,
žena vozi novi BMW, juri preko 80, šminka se. Vratim pogled na cestu,
žena već prešla u moju traku. Ne prestaje se šminkati. Živ se isprepadam,
ispadne mi aparat za brijanje iz ruke i padne na burek koji se
nalazio na mjestu suvozača. Sve se zajedno otkotrlja na pod.
Pokušavam koljenima ispraviti volan, iz ruke ispustim mobitel
koji padne ravno u kavu koja mi je bila među nogama.
Opečem tako sebi i jaja i kobasicu, plus mi
crkne mobitel i prekinem važan razgovor.
"Bem ti žene vozače!"




<< Arhiva >>