Svijet muškaraca hehe..

09.11.2020.




Muški rječnik;
Gladan sam = Gladan sam
Spava mi se = Spava mi se
Umoran sam = Umoran sam
Lijepa haljina = Dobre noge!
Volim te = Ajmo u krevet
Dosadno mi je = Ajmo u krevet
Što ti je? = Znači, ništa od seksa?
Mogu li zamoliti za ples? = Ajmo u krevet.
Mogu li te pozvati sutra? = Ajmo u krevet.
Hoćemo li sutra u kino? = Ajmo u krevet.
Mogli bi na večeru. = Ajmo u krevet.
Izgledaš umorno, da te izmasiram?
= Želim seks za najviše 3 minute.
Da popričamo = Hoću ti pokazati da sam intelektualna
osoba, ne bih li te tako smotao u krevet.
Te cipele ne idu baš najbolje sa takvom haljinom
= Ja sam peder!



Znanstvenici u svrhu istraživanja ubrizgali žensku stanicu
mozga u muški mozak. Uleti stanica u muški mozak
te pogleda oko sebe i sve pusto.
Nigdje nikog i počinje vikati
Ima li koga?
Nakon 5 minuta čuje slabašan glas:
Siđi dolje, svi smo tu!



- zašto muškarci nemaju velike grudi?
Jer bi se cijeli dan igrali s njima.



- Nemojte se zanositi da nešto možeš promijeniti na muškarcu,
osim ako nosi pelene.



Muški recept za sarmu:
Za sarmu je potrebno:
1. Zelje
2. Mljeveno meso
3. Riža
4. Žena



Dosao muz kuci i zena ga pita:
-Jesi li kupio kruh?
-PA TO NIJE MUSKI POSAO!
-U redu, onda se prihvati muskog posla -rece i poce skidati kucnu haljinu.
A on ce tuzno:
-AMA, STA TI JE, BONA?!...S TOBOM SE COVJEK NE MOZE NI NASALITI...
DAJ MI TAJ CEKER...



Nekoliko odgovora na zenska pitanja koje bi muskarci
rado izgovorili (kad bi smijeli :)
- Ne, nisi debela zbog te haljine nego zbog onih cokolada koje stalno jedes.
- Nema sanse da te pozovem.
- Naravno da moras da ga progutas.
- Ne, necu biti njezan.
- Mrzim tvoje proklete prijatelje.




<< Arhiva >>