E baba,baba hehe..

04.11.2020.



Pričaju dvije babe, kaže jedna:
– Znaš li da je Stanojka umrla u snu?
– Juuuuuu, al’ će se iznenaditi kada se probudi!



Pita unuka baku:
- Bako, dal je bilo ljubavi kad si ti bila mlada?
- Eh djete, jos pitaš! Dođe švaba, opali me i da mi 5 maraka!
- A bako, da li je bilo grupnog seksa?
- Jeste djete, dođu švabe i opale me i svaki da po neku marku!
- A odnosa iz ljubavi bako, je li bilo toga?
- E djete, to su izmislili partizani kad su došli, da bi kresali za džaba !!!



Baka kupila bikini, ali se vraća u butik poslije pet minuta.
- Želim da vratim gornji dio.
- Zašto, šta nije u redu?
- Pa sve može da mi stane u donji!



Dođe baba kod kćerke i zatekne kćerku golu, pa kaže:
– Kćerkice moja, zašto si sva gola?
A kćerka odgovara:
– Nisam ja gola, to je moja spavaćica.
Vrati se baba kući poslije par dana, skine se gola i legne pored djeda.
A djed je upita:
– Baba, što si tako gola?
A baba mu odgovara:
– Nisam gola, to ti je moja nova spavaćica.
– Pa mogla si je barem malo ispeglati!



– Bako, doživjeli ste duboku starost. Na koji način?
Baka odgovara:
– Sinko, nisam se nikad raspravljala.
– Ali, to je nemoguće…
– U pravu ste!



Pričaju dvije babe u parku, kaže jedna drugoj:
– Udaje mi se unuka, ako Bog da!
– Stvarno? Baš lijepo, a odakle je mladoženja?
– Iz Fejsbuka, ne znam gdje je to mjesto, ali mi ona tako rekla…



Ode baba doktoru, pa počne:
– Boli me ovo… boli me ono… boli me ovamo… boli me tamo.
Vidi doktor da babi nije ništa nego je stara, pa joj kaže:
– Vama bako samo treba kura C-vitamina.
Vraća se baba kući, a susjede već na iglama:
– Što ti je? Što ti je rekao?
Baba odgovara:
– A što, rekao mi je što i sama znam – da mi treba kurac i litra vina.




<< Arhiva >>