Vikend ko vikend hehe...

30.10.2020.



Sjede Mujo i Fata u parku na klupi:
Fata: Mujo, ajd'me malo fataj!!!
Mujo: Ajd'bježi onda!!!



Dotrči muškarac u policijsku stanicu:
Molim vas, žena mi je nestala, pronađite je!
Evo vam njene fotografije.
Dežurni pogleda fotografiju, pa će zabrinutom suprugu:
Zašto da je tražimo?



Bez daha dotrči čovijek u policijsku stanicu.
Brzo molim vas uhapsite me, opalio sam ženu tavicom po glavi!
Jeli mrtva?
Ne, naprotiv, trči za mnom sa sjekirom!



Žena dolazi u bračno savjetovalište:
Ja volim njega, on luduje zamnom, imamo zajedničke sklonosti.
Uz to, on odlično zarađuje i presretni smo kad smo zajedno.
Pa u čemu je onda problem?
Ne znam što da kažem svom mužu.



Vi mi stvarno sličite na mog trećeg muža.
Stvarno? A koliko puta ste se vi udavali?
Dva puta.



Što je? - upita muž.
Ništa! - odgovara žena.
Jesam li nešto krivo rekao?
Ne!
Možda nešto nisam rekao?
Ne!
Možda sam nešto učinio?
Ne!
Možda sam nešto trebao učiniti?
Ne!
Možda sam nešto rekao o nečemu što sam učinio,
a što nisam trebao učiniti ili sam trebao drugačije učiniti,
na način primjeren tvom shvaćanju?
Možda!
Muž (pucne prstima):
Znao sam!



Razgovaraju dva pijanca u kavani:
Uvjeren sam, hik, da nesreća nikad ne dolazi sama.
U pravu si. Eno ulaze moja i tvoja žena.






<< Arhiva >>