čudni svijet životinja hehe..

14.10.2020.



Dolazi ekipa BBC-a u neko planinsko selo
da napravi reportažu o mobi (udruženju seljaka), i nađu
oni najstarijeg seljaka i počnu ispitivanje.
REPORTER:
- "Dobro djede, kakvih ste vi do sada moba u ovom svom selu imali?"
DEDO:
- "Pa, imali smo i dobrih i loših, više dobrih nego loših."
R:
- "Pa, možete li nam ispričati jednu dobru mobu?"
D:
- "Pa, jednom se ovom mom komšiji prekoputa izgubi ovca. I
on je nju pola dana pokušavao pronaći, ali ništa. I sazove on mobu,
ma nismo mi nju pola sata tražili mi smo nju našli. Nama je to
bilo toliko drago da smo mi nju svi je*ali."
Reporter se istog momenta začudi i shvati da ovako vulgarna izjava
ne može ići u reportažu pa upita starca: - "Dobro dedo, da li je bilo
još nekih dobrih moba u vašem selu, da nam ispričate?"
DEDO:
- "Kako da ne. Jednog dana se ovom mom komšiji do mene izgubi
tele. I on je njeg tražio čitav dan i kad je shvatio da ga neće naći
sazove mobu i moba njeg nađe u roku od pola sata. Nama je to
bilo toliko drago da smo mi njeg svi je*ali."
Reporter već isfrustriran izjavama čiče upita ga:
- "Dobro dedo da li je bilo nekih loših moba?"
DEDO:
- "Au, jašta je."
R:
- "Pa možete li nam ispričati jednu?"
D:
- "Jednog dana izgubim se JA!"



Dve musice jedu govno, jedna prdne a druga kaze:
- "Ih odvratna si, zar ne vidis da jedem."



Tri rode lete zajedno i pitaju jedna drugu:
- "Gdje letiš?"
Ova odgovori:
- "Danas ću obradovati jednan bračni par što već 10 godina
pokušava imati djecu... Evo, njima nosim jednu prelijepu bebicu."
- "Baš lijepo!", reče roda što je pitala i sama nastavlja:
"Ja idem kod jedne žene koja nikada nije imala djecu...
evo nosim joj jednog sinčića..."
A druga dodaje:
- "Ne sumnjam da ćeš ju učiniti jako sretnom."
Sada ove dvije rode pitaju treću:
- "A ti! Gdje ti ideš?"
- "Ja?? Ja idem u samostan kod časnih sestara...
Nikada im ništa ne nosim, ali ih do bola isprepadam!"



Pita slon kamilu:
- "Zašto ti imaš sise na leđima?"
- "Glupo pitanje od nekoga ko ima kurac na licu",
odgovori mu kamila.



Kaže vuk policajcu:
- "Eh što te nisam pojeo dok si bio ovčar!"



Ide puž ulicom i spotakne se, pa kaže:
- "Vrag ti žurbu jebo!"



Učiteljica ispituje Ivicu:
- "Ivice, što piju psi?"
Ivica odgovara:
- "Psi piju vodu, neki čak toliko da u njoj i žive.
To su morski psi."




<< Arhiva >>