Sa djecom uvijek smijeha hehe...

07.10.2020.



U Australiji klokanica skače i odjednom stane,
a iz tobolca joj proviri mali pingvin i povrati. Istodobno,
na Antartici, mali se klokan smrzava i razmišlja:
– Tko li je samo izmislio ovu razmjenu učenika?



Malom Ivici nedostaje 20 kn za novu mobitel maskicu i
cijeli dan razmišlja kako ih nabaviti. Konačno smisli:
– Mama, ako mi daš 20 kn reći ću ti što je tata rekao
kućnoj pomoćnici dok tebe nije bilo.
Mama se uozbilji, da Ivici 20 kn i sjedne kraj njega:
– Reci, što joj je tata rekao?
– Rekao je: Prašina u hodniku nije dobro obrisana!



Dane se žali Manetu:
– Vidiš li ti moj Mane kakva su vremena došla?
Posla nema, teško se živi…
– Vidim Dane, vidim. Nego nešto sam razmišljao,
ima puno nezaposlenih Ukrajinki, pa da mi otvorimo javnu kuću…
– Srami se Dane! Moja i tvoja žena kući na čekanju,
a ti se brineš o Ukrajinkama



Sin naljuti majku i ona će ljutito:
– Za kaznu više nećeš ići s tatom u Zoološki vrt!
– Baš me briga, ionako ne volim gledati one gole tete kako plešu!



Mali Ivica pita oca:
– Tata, tata! Zašto je nebo plavo?
– Ne znam sine.
– Tata, tata! Kako avion leti?
– Ne znam sine.
– Tata, tata! Kako je nastala Zemlja?
– Ne znam sine.
– A kako to da brod ne potone?
– Ne znam sine.
– Tata, a kako radi televizor?
– Ne znam, sine.
– Tata, jesam li ti ja dosadan sa svim tim pitanjima?
– Ma nisi sine. Ako ništa ne pitaš ništa nećeš ni naučiti.



Jurica pita oca:
– Tata, znaš li koliko je duga pasta za zube?
– Ne, sine. Tko bi to mogao znati?
– Ja! Duga je 3 puta oko stola i jednom oko fotelje!



Učiteljica pita učenika:
– Jesi li ti ikad plakao uz neku knjigu?
– Jesam učiteljice, uz zbirku zadataka iz matematike.




<< Arhiva >>