Jedite što više voća i povrća hehe..

29.09.2020.



Kopaju dvije Zagorke repu.
I kaze prva:-Joj Regica ovakvog ima moj Stefek.
-Tak velikega?
-Ma ne tak zmazanog...



U menzi jedne katoličke škole se nalazi dugački stol.
Na jednom kraju se nalazi veliki svežanj banana. Jedna od
časnih sestara je ispred svežnja postavila natpis:
"Uzmi samo jednu bananu; Bog te gleda."
Na drugom kraju stola se nalazi zdjela s čokoladnim keksima.
Jedan učenik je na komadu papira napisao:
"Uzmi koliko hoćeš; Bog gleda banane."



Brokula kaže: "Ja sličim drvetu."
Orah kaže: "Ja sam kao ljudski mozak u minijaturi."
Gljiva kaže: "Ja imam oblik kišobrana."
Banana kaže: "Meni se ova igra ne dopada."



- Zašto je Eva pojela jabuku?
- Zato što joj Adam nije dao bananu!



Čovjek iz zabačenih dinarskih krajeva, zaostalih i odvojenih
od civilizacije, je bio na putu u Africi. Put je bio organiziran od
popa iz mjesta i imao je humanitarnu svrhu. Vrativši se, priča u
seoskoj birtiji s jednim starim prijateljem. Ovaj ga upita:
- Ma reci mi da li si tamo vidio nešto posebno u toj Africi,
nešto što ovdje ne postoji.
- Vidio sam čudnu voćku, zovu je banana.
- Ma reci mi kakva je, kako izgleda, kakav je okus?
Ovaj, razmišljajući malo odvrati:
- Da li znaš kakva je kruška?
- Pa kako ne bih znao, imam voćnjak iza kuće pun krušaka.
- E pa banana ti je... ni nalik na krušku.



Tri mlade cure uđu u samoposlugu i kupe četiri banane.
Plate na kasi, izađu van i zaustave se ispred ulaza
prodavaonice da ih podjele.
Ona koja je imala vrećicu s robom počne raspodjelu:
- Jedna tebi, jedna tebi, jedna meni, a četvrtu ćemo pojesti.



Banana kaže vibratoru:
- Zašto se ti treseš? Pa neće tebe pojesti.




<< Arhiva >>