Idemo na selo malo hehe..

24.09.2020.



Milojica i Stanojka čuvali ovce. Milojica kaže Stanojki:
– Ajde da te jebem!
– Neću bre!
– A što nećeš?
– Em što sam nevina, em što me bole kad to radim.



Išli seljaci na izlet a oni nikad nisu vidjeli autobus na dva sprata.
Šofer kaže:
Ajmo, krećemo, ulazite!
Oni ulaze, napuni se prvi sprat, kad će šofer:
Ajmo, šta je, ima i gore mjesta!
Napuni se i gore, kad seljaci silaze opet dole. Šofer pita:
Šta je, ima još mesta?
Seljaci će:
Koga ti hoćeš zajebavati, gore nema šofera!



Nagradno pitanje: "Da li danas ima više ČOBANA koji nisu ni vidjeli ovce
ili više SELJAKA koji nisu ni vidjeli selo



Voze se premijer i njegov vozač na sastanak i prolaze kroz neko selo,
kad u jednom trenutku izleti svinja na put i oni je pregaze.
Premijer reče vozaču da ga odveze na sastanak
i da se vrati da nađe seljaka čija je svinja,
izvini mu se i plati za tu svinju.
Prođe sastanak,a vozača nema i nema ...
Kad ujutro dolazi vozač sa podočnjacima, tetura se, mortus pijan ...
Premijer ga pogleda bijesno i pita: - Pa di si ti do sad?
Vozač na to odgovara:
- Uradio sam sve kao što ste rekli, vratio sam se i ušao u jednu kavanu ...
Proderem se: - Ja sam vozač premijera, ubio sam svinju!
Onda seljaci skočiše, jedna tura, druga, treća ...



Došao Štef iz krčme, malo leluja, pa ga Bara pita:
„Kak je bilo, Štef?“
„Popil sem pet litrof!“
„Gemišta?“
„Ne, Bara, vina, znaš da mi je doktor zabranil gazirano!“



Kako Zagorci igraju ''Dan-noć''?
''Pijan-trijezan''.



Prema statistici, Zagorci u prosjeku pješače 1.500 km godišnje.
Prema drugoj statistici, Zagorec popije prosječno 182 litre vina godišnje.
Zaključak je da Zagorec u prosjeku troši 12,1 litara na 100 km.




<< Arhiva >>