Dragi roditelji hehe..

21.09.2020.



Pita žena muža:
- Dušoooo? Koliko me voliš od 1 do 10?
- Ma ja te od 1 do 10 obožavam, ali u 11 moram u kafanu!



Ja sam čovek koji me je najviše puta zajebao.



Pita učiteljica Pericu:
- Perice koga više slušaš, mamu ili tatu?
- Pa naravno Mamu!
- što mamu? - pita učiteljica.
- Ona najviše priča!



Pop skupio narod da se prikupe pare za crkvu.
Lokalna prostitutka maše sa parama i viče:
- Ja dajem 600 eura!
Pop kada je vidio, odmah je pobjesnio:
- Ne trebaju nama tvoje grešne pare!
Međutim iz gomile se čuje muški glas:
- Uzmi pope, sve su to naše pare!



Negdje u Bosni. Zaustavi policajac trojicu na motoru.
-Pa dobro, jeste li vi normalni?! Na jedan motor vas trojica?!
-Trojica?! U jebo te, spao Ibro...



Kad aklos ima najveću koncentraciju?
- Kad presipa iz bureta u flašu!



Svađaju se muž i žena i ona mu kaže:
- Ne možeš ti toliko da zalupiš vratima koliko ja
mogu da ti presolim ručak!




<< Arhiva >>