Izdržite prek vikenda hehe..

18.09.2020.



Supruga, nezadovoljna s bračnim seksualnim
životom stane pred muža i spusti gaćice.
- Ovo između nogu je pužica.
Kada je diraš sluzi, kada je ne diraš pravi rogove.



Razgovaraju dvije prijateljice uz kavu:
- Rekla si mi da trebaš posjetiti tvog ginekologa.
- Da bila sam jutros.
- I što ti je rekao?
- Znaš, rekao je da mi je klitoris kao dinja.
- Tako velik!?
- Ma ne, tako sladak.



Inženjer dođe kod doktora za muške stvari, t.j. androloga,
i posramljeno mu se obrati:
- Doktore, imam problema tamo dolje, znate u vezi s muškosti.
- Pa recite mi u čemu je problem.
Čovjek, malo se snebivajući:
- Problem je dimenzija doktore.
- A kolika je ta dimenzija?
- 10 cm!
Doktor se počne grohotom smijati:
- Ha, ha, ha...
- Ma ne doktore, nije "ha", nego "fi".



Dva prijatelja:
- Slušaj, večeras u mom stanu organiziram grupni seks.
Da li bi i ti došao?
- Kako da ne, vrlo rado. Nego reci mi, koliko će nas biti?
- Ako dovedeš i tvoju curu bit će nas troje.



- Kada je Pinokio shvatio da je napravljen od drveta?
- Kada mu se je zapalila desna ruka.



Žena koja je na šalteru socijalnog osiguranja ispunjavala upitnik,
zastane kod polja "godine starosti" i zamisli se. Službenik je
pogleda i zabrinutim glasom joj reče:
- Slušajte, gospođo, što duže čekate, gore po vas.



Mlada žena ulazi kod seksologa:
- Doktore, ja sam... kako da vam kažem... malo perverzna.
- O čemu je reč?
- Ovaj... sramota me da kažem...
- Pa dobro, i ja sam malo perverzan, ’ajde vi meni kažite vaš problem,
a onda ću ja vama moj.
- Pa... dobro, volim da me šljepkaju po guzi.
- I to je sve???
- Da. A koja je vaša perverzija?
- Pokazaću vam. Idite iza zavese, skinite gaće i čekajte.
Žena ode i skine se. Prolazi minut, dva, pet... ništa. Konačno ona
proviri iza platna i vidi doktora kako sedi za stolom, puši cigaru i čita novine.
- Šta je bilo? Zar vi niste perverzni?
- Kako nisam? Upravo sam vam se posrao u tašnu!




<< Arhiva >>