Jeste li dobar vozač (ica) hehe..

17.09.2020.



Ustopirala nakog kamiondžiju neka prostitutka
i odmah mu ponudi svoje usluge za prevoz.
On pristade i ona odmah poče oralno da ga zadovoljava dok on vozi.
Cijelo vrijeme je mazio po glavi i vikao to sestro, to sestro…
Poslije nekoliko minuta ona mu prizna da je ustvari tranvestit,
a on će: „To brate, to brate…“



Dolazi Mujo pred svoju omiljenu kafanu, kad na mjestu gde se on
obično parkira stoji neki ogromni šleper koji je zauzeo pola parkinga.
Mujo se jedva nekako ugura sa strane i ljutito uleti u kafanu:
- Jel’, bolan, mamlaz jedni, ‘ko se to parkir’o šleperom pred kafanu!?
Digne se tip na kraju kafane, dva metra, sto dvadeset kila i zagrmi:
– Ja, bolan, šta treba?
Mujo se kiselo nasmije:
-Ama ništa bolan, nego svaka čast, pravo si ga majstorski zavuk’o!



Kamiondžija pokupi neku zgodnu cigančicu pa je pita jel’ radi malo one stvari.
Kaže ona, pa radim brate, kako ne radim.
– Pa kolko košta? – pita kamiondžija
– Ima za ‘iljadu dinara, a ima i za dve ‘iljade. – kaže cigančica
– Pa šta je to za 2 ‘iljade?
– Za dve ‘iljade imaš brate sve – i oralno i normalno i analno, što god poželiš.
– A za ‘iljadu?
– A za ‘iljadu isto to, ako nemaš dve ‘iljade!



Zašto kamiondzija udara u gumu kad izadje iz kamiona?
Da odljepi jaja od butine..



Šta radi kamiondžija kada ga ostavi žena?
– Ubaci u drugu!



Zaposlio se Mujo kao vozač autobusa.
Na prvom sastanku šef mu kaže: – Mujo, moraćeš i voziti i naplaćivati karte.
Mujo kaže: – Nema problema, šefe.
Istog dana Mujo se strmoglavi u neku provaliju i slupa autobus,
jedva živ ostade. Dođe šef u bolnicu da ga obiđe i da ga
pita kako je došlo do udesa.
Mujo odgovori: – Nemam ti ja pojma, ja sam bio pozadi naplaćiv’o.



Juri autobus nizbrdicom, a za njim sav oznojen trči
čovjek pokušavajući da ga stigne!
Kad mu neko doviknu sa strane:
– „Nema sanse da ga stigneš“
a ovaj će:
– „Moram ja sam šofer.“




<< Arhiva >>