Fejs i ostala sranja hehe..

16.09.2020.



Mujo se dosađuje u karanteni pa otvori profil na
Fejsu i za par dana skupi par stotina prijatelja. Uvali se on navečer
u krevet s laptopom pa klikne jednu zgodnu žensku i počne razgovor:
- Vozdra, mala, š'a radiš?
Cura mu odgovori:
- Evo, ništa pametno, ti?
Mujo otpiše:
- Evo, razgovaram s najljepšom curom na Fejsu...
Ova mu brzo odgovori:
- Hvalaaa... ;) :*
Mujo završi:
- ... al' mi ne odgovara, pa rek'o da ubijem vrijeme



Sretnu se dva stara prijatelja na ulici u godini 2050.
Prvi upita: - Kuda nosiš ta vrata, prijatelju?
Drugi će na to: - Nisu to vrata, prijatelju, to je novi Samsung S37!



Pitagorin teorem na fejsu:
- Veličina dekoltea na profilnim slikama,
direktno je proporcionalna broju prijatelja na fejsbuku,
a obrnuto proporcionalna stupnju pismenosti.



Stoje dva informatičara ispred Picassove slike i komentira jedan:
E, hebeš mi mater, ako ovome nisu na printeru otišli drajveri u kurac



- Sine, je li to u tvojoj ruci digitron?
- Nije, baba, to ti je iPad.
- Molim, sine?
- Tablet računar, jako zgodna stvar.
- Molim?
- Ma kompjuter! Baba, to su smislili Bil Ge…
- Nema veze sine, samo sam ti htela reći da izgledaš kao peder s tim…!



Prije, kada su mi dolazili gosti, prvo što su pitali je bilo:
- Kako ste? Kako zdravlje? Kako djeca?...
Sada kada mi dođu gosti, prvo što pitaju je:
- Koja ti je šifra za Wi-fi?



Svećenik : - Da li mladoženja pristaje promjeniti status veze u oženjen ?
Mladoženja: - Da.
Svećenik : - Pristaje li mlada promjeniti status veze u udata ?
Mladenka : - Da.
Svećenik : - Molim kumove da lajkaju!




<< Arhiva >>