E Vučiću,Vučiću hehe..

09.09.2020.

Samo su dva Balkanca do sad pušila u
Bijeloj kući: Tito i Vučić..



– Ogledalce, ogledalce, reci mi ko je najpametniji – pita Vučić.
– Ti si najpametniji, voljeni premijeru.
– Ogledalce, ogledalce, a ko je najuspešniji?
– Ti si najuspešniji, voljeni premijeru.
– Ogledalce, ogledalce, a ko je najlepši?
– Ti si najlepši, voljeni premijeru…
U sobu uđe Nebojša Stefanović, vidi šta Vučić radi i nežno ga prekine:
– Šefe, znate… To nije ogledalo, nego Pink…



Gleda Vučić svoju sliku na zidu i uzdahne:
– E, šta će biti s nama…
– Mene će da skinu, tebe će da okače – odgovori mu slika.



Kako počinje Vučićev testament?
– Ako ikada umrem…



Zaleteo se Vučić autom u banderu. Iz potpuno uništenog
„mercedesa“ izvuku ga dva momka, koji su se tu slučajno zatekli.
Kad je došao sebi, preplašeni Vučić počne da se zahvaljuje i,
onako ushićen, kaže:
– Pošto ste me spasli, svakome od vas ispuniću po jednu želju,
tražite šta god hoćete…
– Ja bih „mercedes“ kao što je ovaj vaš…
– Može, dobićeš sutra. A, ti?
– Meni dajte invalidska kolica, polomiće me otac
kad čuje koga sam spasao…



Mikelanđelova majka gleda sina kako nešto crta, pa kaže svom mužu:
– Džabe smo ga školovali, ništa od njega neće biti…
Majka Tomasa Edisona se žali:
– Nema veze što je izumeo sijalicu, mora da ugasi svetlo i ide na spavanje…
Vučićeva majka gleda njegovu konfereciju za novinare,
okrene se njegovom ocu i kaže:
– U pravu si, trebalo je da koristiš kondom!



Sjede Vučić i Dačić, priđe im Vulin i pita šta rade.
– Evo, smišljamo kako da zajebemo sedam miliona Srba i
jednu sisatu plavušu – kaže Vučić.
– Što sisatu plavušu? – začudi se Vulin.
Vučić se okrene Dačiću:
– Šta sam ti rekao, nikoga nije briga za sedam miliona Srba…



Prolazio Vučić ulicom i zastao pred nekom radnjom.
Dok je gledao cijene, potekoše mu suze.
Jedan telohranitelj mu odmah priskoči:
– Da li vam je dobro, gospodine premijeru?
– Kako da mi bude dobro? Pogledaj koliko košta roba…
Pa, posle smanjenja penzija, nema tog penzionera koji može da to kupi…
Priđe im jedan penzioner, pa sav zabrinut šapatom pita telohranitelja:
– Šta se desilo, zašto premijer plače?
Gorila ga udari šakom u glavu.
– Zbog tebe plače, pička ti materina, zbog tebe!




<< Arhiva >>