školaci jeste li spremni hehe..

08.09.2020.



Pozvao učitelj u školu oca jednog
učenika pa mu govori:
- Dragi gospodine, vi čini se imate nekakve moderne metode u
odgoju djece, ali znajte, batine katkad znaju biti korisne.
Jeste li ikad istukli svoje dijete?
- Jesam jednom, ali u samoobrani!



Koja je razlika između dvojkaša i odlikaša?
- Gotovo nikakva...
- Dvojkaš sve zaboravi 5 min prije testa, a odlikaš
sve zaboravi 5 min poslije testa.



Dolazi Janko kuci i kaze majci:
- Mama dobio sam 1 iz matematike. Sazna za to otac pa odluci
da kazni Janka time sto nece dobijati dzeparac sve dok ne dobije 5.
Sledeci dan dolazi Janko iz skole i pohvali se ocu:
- Tata,tata,tata dobio sam 5 iz muzickog! Naljuti se otac i
odluci da ponovo kazni Janka.
Na to se pobudi majka i rece:
- Ali zasto ga sad kaznjavas,dobio je 5?
Otac:
- Je li, ima 1 iz metematike a stalo mu je da pjeva!



Sprema se cura sa sela na studij u Zagreb. Kaže joj brižna majka:
- Kćeri moja, pazi se tamo.Naići će neki mangup, pa će da ti reći da
si lijepa, pa će te izvest van, pa u kino, pa će te odvesti kod sebe
na kavu, pa će skočiti na tebe..., a ja ću ti, jadna majka umrijeti.
- Dobro mama. - odgovori kćer.
Poslije dva mjeseca, dolazi kćer prvi put kući i kad su ostale same,
pita ju majka:
- Kćeri, što je bilo s onim što smo pričale?
- Jao mama, stvarno je bilo kako si rekla. Dođe jedan, pa mi priča
kako sam lijepa, pa me izvede u grad, pa u kino, pa odosmo
kod njega na kavu...
- I, i što je onda bilo? - upita brižna majka.
- E, onda majko, skočim ja na njega, pa nek umre njegova majka!!



Pita Mama Pericu:
- Ima li petica u školi?
- Ima, dobivaju djeca.



Dođe mali Ivica kući:
Mama, tata, imam dobru i lošu vijest!
Koja je dobra?
Ivica: Dakle, dobra je da sam dobio pet !
Bravo! A loša?
Loša je da je to laž!



Nastavnica biologije pita Pericu:
- "Perice,najkorisniji cetvoronozac?"
Perica spremno odgovori:
- "Krevet, nastavnice!"




<< Arhiva >>