Idete li često u kupovinu hehe..

07.09.2020.



Ošišao se mali cigo do glave i
dođe kući pred majku:
Mama, mama pogledaj, ja sam sada skinhed!
Šta si? Dođi 'vamo! - ubi majka maloga od batina.
Poslje pola sata batina, nailazi stari i mali opet pred njega:
Tata, tata, vidi, ja sam sada skinhed!
Uhvati i stari klinca, pa ga još pola sata izudara. Gleda mali ciga:
U majku mu, tek sam sat vremena skinhed, a već mrzim cigane!



Majmunčić:
Mama, zašto smo mi ovako ružni?
Majmunica:
Budi, sine, sretan što ovako izgledamo...
Da tek vidiš ovoga što čita ovaj vic kakav je...



Koja je razlika između ljepote i recesije?
"Ljepota je prolazna!"



Pita učiteljica ivicu:
Koliko je Pluton daleko od Sunca?
Ivica odgovori:
Onoliko koliko je i Hajduk od Lige Prvaka.



Rekli su nam da škola nije zatvor, a mi ni krivi
ni dužni dobili 8 godina...



S jednom malom sam na 50%.
(ja bi, ona nebi)



Jede retardirano dijete juhu i na kraju ostane na dnu tanjura peršin.
Pita dijete:
Mama, mama, što je ovo?
Sine, to ti je zdravo.
A dijete se pogleda prema tanjuru i kaže:
Zdraaaavvooooo!




<< Arhiva >>