Ugodan vikend uz ljubimce hehe..

04.09.2020.



Razgovaraju dva seljaka:
Nekako ti mršava ona krava.
Šta ću kad je praznovjerna!
Kako praznovjerna?
Ma jede samo djetelinu s četiri lista.



Mama, čime se bavi roda nakon što donese dijete u obitelj?
Mama odgovara sebi u bradu:
Leži na krevetu, gleda televizor, jede, pije pivo, igra igrice,
a ponekad izađe i ode na nogomet ili kartanje.



Dvije mačke razgovaraju o umjetnosti:
Od slikara, najdraži mi je Walt Disney.
Pa on uopće nije bio slikar!
Nema veze, ali miševi su mu preslatki.



Žirafa se hvali zecu dugačkim vratom:
Kada pijem vodu u vruće dane neopisiv je doživljaj,
kada centimetar po centimetar voda hladi moje grlo.
Kada jedem ukusno lišće i gutam ga neopisiv je doživljaj,
centimetar po centimetar klizi niz moje grlo. Na to će zec:
Jesi li ikada povraćala?



Pričaju dva psa. Jedan pita drugog:
Znaš što ima novo u gradu?
Ne znam, što?
Postavili su nove stupove.
Aaaa,to moramo zaliti!



Ide pile ulicom i puši. Zaustavi ga pijetao i kaže mu:
Što je mali, pušiš. Reći ću te mami!
Samo ti reci, ja sam iz inkubatora!



Žali se prijatelj prijatelju:
Kod mene je sve obrnuto. Kada dođem kući
pas me liže, a žena laje na mene.




<< Arhiva >>