Vječna tema cipelice cipelice hehe..

28.07.2020.



Iznela mlada žena pred svog muža prvu tortu koju je
napravila. Muž proba pa mršteći jedva proguta zalogaj.
- Šta si stavila u ovu tortu?
- Pa stavila sam sve iz recepta, što je to sada važno?
- Pa možda me budu pitali na hitnoj!



Ulazi čovek u restoran i vodi krokodila na uzici i pita:
- Dobar dan, služite li Rome?
- Naravno, pa molim vas, mi ne gledamo na ljude po nacionalnosti!
- Dobro, onda za mene biftek, a za mog krokodila jednog Roma.



Što je zajedničko trudnoj ženi, zaleđenoj flaši piva i zagorjeloj pizzi?
- Budala koja je zaboravila da izvadi!



Riječnik današnjih djevojaka:
U najboljim godinama - mator a pun para
Gledam te kao brata - ružan i siromašan
Možemo biti drugovi - ružan i siromašan II
Malo teže pamti - glupan
Nisu nam se poklopile energije - Impotentan
Nije do tebe, ja imam problem - ružan, siromašan, glup i impotentan.



Kako narkoman psuje?
- Sram vas i spid bilo
- A sve je otislu u rizlu materinu.



Dolazi čovjek u prodavnicu auto dijelova:
- Dobar dan, mogu li dobiti 4 ratkapne za Yuga?
- Može, zvuči kao fer zamjena.



Konačno dobra objašnjenja za sljedeće pojmove.
AUTOBUS - vozilo koje ide dva puta brže kad za njim trčite nego kad u
njemu sjedite.
EKONOMISTA - ekspert koji će sutra da zna zašto se ono što je predvidio
juče nije dogodilo danas.
GINEKOLOG - osoba koja radi tamo gde se drugi zabavljaju.
MIGRENA- najviše upotrebljavana kontracepcija kod žena.
PROGRAMER -osoba koja na neobjašnjiv način riješi problem za koji nisi ni
znao da postoji.




<< Arhiva >>