Ljetne majičice volim hehe..

20.07.2020.



Moja se žena danas prvi put izgovorila “žao mi je”.
Rekla je da joj je žao što se udala za mene.



P: Tata, zašto svi ti automobili toliko trube?
O: Zato što je vjenčanje.
P: Zar to nije signal upozorenja, tata?
O: Točno, sine.



Stomatolog: “Ovo će malo boljeti.”
Pacijent: “U redu.”
Stomatolog: “Već neko vrijeme sam u vezi s vašom suprugom.”



Majka pita sina: “Haso, misliš li da sam ja loša mama?”
-Sin: “Moje ime je Mujo.”



Upravo sam dobila fotografiju za prebrzu vožnju putem pošte.
Poslala sam je natrag – previše skupo a loše kvalitete.



Kad moja žena počne pjevati, uvijek izlazim i radim vrt kako
bi naši susjedi mogli vidjeti da se ne događa obiteljsko nasilje.



8 navečer. Dobio sam poruku od moje djevojke:
Ja ili nogomet?!
U 23 h sam joj odgovorio:
Ti, naravno!




<< Arhiva >>