Cica mace hehe...

07.07.2020.




Zvoni telefon u policijskoj stanici, javlja se policajac:
- Upomoć, policija, policija. Ušla mi mačka u kuću, pomagajte.
- Gospođo smirite se, pa to je samo mačka! - smiruje situaciju policajac.
- NIsam ja gospođa, nego papagaj!
Vicevi



- Kako se crnogorska macka javlja na telefon?
- Alo, odje leopard...



Dolazi kod popa na ispoved čovek.
-O, gospo’n popo, grešio sam.
-Reci, sine, u čemu je tvoj greh?
-Kresnuo sam mačku.
-Tri očenaša za taj greh.
-A kako si to uradio?
-Pa lepo, stavio je u čizmu i onda… o, Jovo, Jovo!
Pozva pop crkvenjaka.
-Dođi der ovamo da čujes kako se čovek snašao, a ne k’o mi.
Živi izgrebasmo.



Moj se djed iz rata vratio sa jednom rukom.
Ni dan danas mi još uvijek neznamo čija je to ruka.



Razgovor između unuka i bake:
- Bako, jel imaš WiFi?
- Ješćeš šta ima!.



Dolazi dida u ljekarnu.
Vijagru,molim.
Teta u minici donese stolicu,stane na istu i upita.
Ovu livo ili ovu desnu?
Zagleda se dida u tetinu guzu,pa kaže:
Neka netreba,ipak nije do dida,do babe je.



Vrhunac pijanstva je kad na vlastitom piru
zagrliš punicu,pa ju pitaš?
-Alo brko,seksaš li ti što?




<< Arhiva >>