E Balkane,Balkane hehe..

06.07.2020.



Policijski službenik tužno gleda uplakanu
mladu udovicu u crnom i kaže joj:
- Gospođo, možete li se setiti poslednjih reči vašeg nesrećnog muža?
- Mogu, rekao je: 'Prestani više da se mučiš s tim revolverom,
njime ne možeš da pogodiš ni ulazna vrata'.



Dolazi ljudožder kući noseći mrtvački sanduk na leđima.
Djeca vide sanduk, utrče u kuću i požale se mami:
- Mama, mama, tata nam opet nosi konzerve za večeru!!!



Zaposlio se Mujo u pogrebnom preduzeću, pa mu rekli da
prema mušterijama mora biti ljubazan. Prvog dana od proda
kupcu mrtvački sanduk, isprati ga do vrata i kaže:
- Hvala vam i dođite nam opet!



Nadju dva kostura motor na groblju i kažu:
- Ajmo se provozat.
A, jedan kostur kaže:
- Čekaj me tu, odmah se vraćam.
Vraća se on i nosi kriz, a ovaj drugi ga pita:
- Šta će ti to?
A, ovaj će na to:
- Ne idem nigde bez dokumenata.



Otišao Mujo u Španiju, uđe u restoran pored sam Koride i
upita konobara šta je specijalitet kuće. Konobar mu kaže
da je to jelo A la situacija. Naruči to Mujo i ubrzo na tanjuru dobi
dva velika komada mesa jajastog oblika (kod nas poznati kao bijeli bubrezi).
Najede se Mujo slatko i zadovoljan ode iz restorana. Sutradan,
pošto mu se dopao i ukus i količina, opet Mujo ode u isti restoran i
naruči isto jelo. Međutim, konobar mu donese dva sitna komada mesa
sličnog oblika, a on razočaran upita zašto je danas tako malo mesa.
A konobar mu reče:
- Juče je toreador ubio bika, a danas je bik ubio toreadora.



Vrati se Lala iznenada kući i zatekne Sosu u krevetu s nekim muškarcem.
Kad vide Lalu, švaler zgrabi odjeću i pobjegne glavom bez obzira.
Lala će na to uvređeno:
- Auu, Soso, kakav nekulturan tip! Ni meni zdravo, ni tebi fala.



Rodila Sosa malog crnca, a Lala je pita kako je to moguće.
- Pa, znaš kad sam ono otišla na safari, pojurio me jedan crnac,
pa je od toga naše djete pocrnilo.
- Bome, meni se čini da je tebe on stigo.




<< Arhiva >>