Čašicu,dvije za vikend hehe..

03.07.2020.



Sjedi medo u kafiću i pije rakiju.
Ulazi zeko i naruči čaj. Medo eksira svoju rakiju i dobaci mu:
Pičko jedna!
Zeko ga pogleda, eksira čaj, slomi šalicu o pod i istetura se van.
Medo gleda u čudu. 20 minuta kasnije, opet ulazi zeko i naruči čaj.
Medo eksira rakiju i viče:
Pičko jedna!
Zeko opet eksira čaj, slomi šalicu i izađe iz kafića, jedva. Medo gleda i
ne vjeruje, pa odluči i on naručiti čaj. U tom trenutku ulazi zeko,
naručuje rakiju, eksira i dobacuje medi:
Pičko jedna!



Dođe Štef s vatrogasne zabave doma i povraća svu
onu silnu kotlovinu i odojka po dvorištu... Primjeti to njegov vjerni
pas i počne ga lizati po licu da ovaj dođe k sebi...
a Štef se okrene prema psu mrtav pijan:
Jebate, a gde sam tebe pojel!?



Zaustavi murjak Štefa i pita ga:
Ste kaj pili?
Za tebe gemišt. - odgovori mu Štef.
Pa kako mislite to, za mene gemišt? - pita murjak.
Pa zato kaj ne buš znal Chardonnay napisat!



Posudio Haso karirani sako od Muje.
Čuvaj ga dobro! Znaš da na vašarima ima blata.
Usput se on napio i odluči malo leći da se otrijezni za vašar.
Skine sako i zakači ga na granu iznad sebe. Kad se probudio,
vidi nema sakoa pa krene na vašar u košulji. Došao tamo, kad
nekakav lik stoji u ženskom društvu, a na njemu taj sako.
Je li, ti, odakle ti taj sako?
Ma, ljudi mi ne bi vjerovali. Prolazim ja kroz šumu, kad, nekakav
pijanac leži na zemlji, a sako na grani visi. Udarim ga ja nogom,
a on ni makac. Skinem mu ja gaće i izjebem ga, a on opet ništa.
Onda uzmem sako i odem. Što, da nije tvoj sako?
Ma ne, nije moj, nego onako pitam, izgleda da je kvalitetan.



Idu dvije lasice putem kad jedna reče:
Ševio sam ti mater.
Druga lasica ne reče ništa. Idu dalje putem kad opet ista lasica reče:
Ševio sam ti mater.
Javlja se druga lasica:
Šuti, tata, pijan si.



Sjede dva pijanca u baru i piju. Kada se bar zatvorio jedan
pijanac počne plakati.
Zašto plačeš? - pita ga drugi.
Kad dođem kući, skinem cipele i tiho, tiho uđem u stan.
Žena se probudi i viče na mene, tako da ne mogu spavati.
Upotrijebi moj recept, kad ja dođem doma,
otvorim vrata nogom i izderem se: Ženo, hajdemo se jebati!!
Ona se odmah napravi da spava!



Ode pijanac doktoru na pregled i uđe u ordinaciju.
Ne mogu te pregledati zbog velike količine alkohola u
organizmu. - kaže doktor.
Na to će pijanac:
Dobro, doktore, doći ću kad se otrijeznite.






<< Arhiva >>