Svašta nešto hehe..

26.05.2020.



Poslije 20 godina seksa u mraku
žena saznaje da ju muž zadovoljavao vibratorom:
Objasni mi taj vibrator!
Objasni ti meni djecu.



Otišao anđeo kod Boga u sobu, a u toj sobi puno satova.
Pita anđeo Boga:
Što će ti toliko satova?
Pa kad god neko opsuje Boga on se pomjeri jednu minutu unaprijed.
- odgovori Bog.
Gdje ti je sat za Hrvatsku?
Ma on je u posebnoj sobi, služi mi kao ventilator.



Došla gospođa pred Svetog Petra i tek što su započeli razgovor,
začuje se strahovit vrisak.
Što je to? -upita ona.
Ma ništa, prave nekome rupe na leđima za krila. - kaže Sveti Petar.
Gospođa se malo smiri, sve dok se opet ne začu vrisak.
O Bože, pa šta je sad opet?
Ma ništa, sad prave rupe za postavljanje aureole oko glave.
O Bože, ja ovo ne mogu podnijeti. Ja bih u pakao!
Ali gospođo, tamo će vas silovati i iskorištavati!
A gospođa će:
Pa dobro! Za to već imam napravljene rupe.



Što je vrhunac muške vjernosti?
"Ženiš se tri puta, a još uvijek imaš istu ljubavnicu."



Mujo i Haso autom udarili u betonski stup. Od siline udarca
Mujo ispao van iz auta. Pružajući mu prvu pomoć na
mjestu nesreće doktor ga grdi:
Da si bio vezan ne bi ispao! Vidi kako Haso lijepo
sjedi, kao da je živ!



Zahvaljujući krizi opet sam na nogama.
"Banka mi oduzela auto!"



Sretnu se dva lopova na ulici. Upita jedan lopov drugoga:
Kako ide?
Kako se uzme! - odgovara drugi.


<< Arhiva >>