Ostanimo zdravi hehe..

15.05.2020.



- “Doktore, gubim pamćenje.”
- “A od kada?”
- “Šta, od kada?”



- “Doktore pomagajte, umirem ujela me zmija”
- “Gdje vas je ujela?”
- “Iza kuće!”
- “Hm….a za što vas je ujela?”
- “Šta ja znam, iz čista mira…”



Otišao čovjek kod doktora i pita ga:
- Doktore, jeste li mi vi preporučili ovaj lijek za jačanje?
- Jesam, u čemu je problem?
- Ne mogu da otvorim kutiju sa tabletama.



Zove čovek doktorsku ordinaciju i pita doktora za savjet:
- Doktore, žena mi je bolesna, izgubila je glas i ne može da priča.
Šta da radim?
- Uživaj čoveče, uživaj!



Žali se pacijent:
- Doktore, u posljednje vrijeme, počeo sam da
gubim pamćenje, šta mi predlažete?"
Doktor:
- Da platite unaprijed!



Doktori na Balkanu imaju dve dijagnoze:
- Nije to ništa.
- Šta ste čekali do sada!



Donijeli baku u hitnu pomoć pa je pitaju:
- Opet Vi? Juče smo Vas spasili jer ste pojeli otrovne
pečurke, šta je danas?
- Isto, sinko. Ostalo od juče, pa reko da se ne baci.




<< Arhiva >>