kakvo je stanje hehe..

06.05.2020.



Kako znaš da si star?
Kada te unuci nazovu u 21h pa te provociraju i
pitaju 'jesam li te probudio?'



Zašto medicinske sestre daju viagru starijim ljudima svaku noć?
Pa da se ne prevrnu iz kreveta



Policajac: 'Gospođo, znate li da ste vozili više od dozvoljene brzine?'
83-godišnja gospođa mirno odgovori: 'Da znam, ali ja
moram brzo voziti prije nego što zaboravim kamo idem.'



Što je zajedničko onome koji laže i onome koji krade?
Obojicu čeka saborska mirovina...



Pitali stariju gospođu: "U vašoj zreloj dobi što biste radije imali,
Parkinsona ili Alzheimera?"
Mudra žena odgovori: "Definitivno Parkinsona.
Bolje da prolijem pola čaše omiljenog vina, nego da
zaboravim gdje mi je boca!"



Kada je vrijeme da umirovljenik ode spavati?
- Nakon što odspava tri sata na kauču



Mujo sjedi u dnevnoj, lagano pijucka pivo i gleda neki
sportski program kad zazvoni telefon.
On se javi i začuje glas s druge strane:
– Dobar dan, jel’ to Mujo? Mujo potvrdi:
– Jest, ‘ko je to? Glas se predstavi:
– Ja sam veterinar… vaša Fata je kod mene
s mačkom, traži da je uspavam……


za to vrijeme u Bosni hehe

<< Arhiva >>