Kupujete li mnogo hehe..

09.03.2020.



Bili žena i muž u kupovini.
Odužilo se to cijeli dan. Kaže muž:
Ajmo kući, već sam se umorio.
Žena odgovori:
Samo da kupim grudnjake.
Šta će ti to kada nemaš šta da staviš u njih?
A zašto ti onda kupuješ gaće?



Kupovina
Neka mlada zena bila u kupovini i dodje na kasu
kad prodavac ce:
- "Hmm.. Jedno jaje, jedna kifla, jedan paradajz,
jedan krompir, mali kaladont....
Gospodjo, vi zivite sami, zar ne??"
- "Da, kako znate?" pita ona sva zacudjena a prodavac ce:
- "Zato sto si ruzna ko vrag."



Radnik upita šefa:
- Šefe, mogu li danas izaći sat ranije s posla?
Trebao bih sa ženom u kupovinu!
- Žao mi je, ne možeš – odgovori mu šef.
- O, veliko vam hvala. Znao sam da ćete mi pomoći!



Krenuli Lala i Sosa u grad u kupovinu. U izlogu jednog butika
Sosa ugleda lijepu haljinu, pa kaže Lali:
Lalo, hoćeš mi kupiti haljinu?
A Lala će:
Mani me, Soso, vid' kakva si - kô kombajn.
Dođu oni kući i pođu na spavanje. Lala počne da pipka Sosu i veli:
Soso, ja bih da vodimo ljubav.
A Sosa će:
Mani me, Lalo, molim te. Di da palim kombajn zbog jedne slamke.



Svidio se Perici jedan mount-bike a mama ni da čuje o kupovini.
Kada su došli kući Perica kaže mami:
"Mama, 'ajde da se igramo mame i tate!"
Majka zgranuta, brže bolje otrča do najbližeg psihologa. Kada mu je
izložila problem, ovaj joj objasni da to nije ništa strašno i da može da se
igra sa djetetom, ali naravno, samo do izvjesne granice.
Kada se vratila kuci,
Perica ju je čekao sa istim zahtjevom.
"Mama, hocu da se igramo mame i tate!"
"Dobro sine, igracemo se mame i tate."
OK, idi u spavaću sobu, spremi se i čekaj me. - naredi joj Perica.
Majka zbunjena, sjeti se ljekarevog savjeta i odluči da prihvati igru,
te ode u
sobu, skinu se i leže u krevet. Poslije pet minuta kvaka se pokrenu i u
vratima se pojavi Perica:
"Šta je kurvo, samo na kurac misliš! Ajde oblači se pa idemo da
djetetu kupimo bicikl!!!"



Mujo nevoljko otišao s Fatom u šoping i po običaju
nakon pola sata više ne zna gdje je.
Sjeo on u kafanu, srušio par rakijica pa mu dosadilo i
želi da ide kući, ali Fate niotkud.
Mujo se dosjeti i priđe prvoj zgodnoj ženi:
“Dobar dan… izvin'te, al’ zagub'la m’ se žena negdje”.
Žena ga odmjeri od glave do pete:
“Kak'e ja veze imam s tim?”
Mujo slegne ramenima:
“Pa kad god ja počnem razgovor s nekom zgodnom
ženskom, ona se stvori kraj mene za deset sekundi”.



Fata otišla u novi shopping centar i nakon što je cijelog obišla
uđe u jednu lijepu trgovinu. Poslije par minuta
razgledavanja priđe joj prodavačica:
- Mogu l' vam pomoć?
Fata uzdahne:
- Imam 20 maraka, šta b' mi preporuč'li?
Prodavačica je odmjeri od glave do pete:
- Drugu trgov'nu!




<< Arhiva >>