Sa cigama uvijek smijeha hehe..

26.02.2020.



Pita gazda svog radnika Roma
koji se vratio iz Njemačke:
- Je li, kako je tamo u Berlinu?
- Ma Gazda sve same prostitutke i fudbaleri.
- Molim?! Moja žena je iz Berlina!
- A za koji klub je igrala?



Kako Romi kazu kuća meni kuća tebi?
- Baraka Obama



Stavio Rom tezgu na ulici i viče:
- pregorjele sijalice samo 5 dinara!
Stane jedan radoznali prolaznik i uputa ga:
- a šta da radim sa pregorjelom sijalicom?
Kaže mu Rom:
- Pa batice, lepo zameniš u preduzeće.



Šta radiš kada te jure avion, tenk i svemirski brod?
– „Kažeš Cigi da zaustavi ringišpil.“



Otvorio doktor ordinaciju u Romskom naselju
Poslije godinu dana, u naselju počnu da se rađaju bijela djeca.
Dođe jedan Rom i pita doktora:
- Doktore, otkud nama da re rodu bela deca?
Doktor mu kaže:
- Da li ti znaš šta je genetska mutacija?
- Ne znam, gos'n doktor. Šta je ta muntacija?
Doktor počne da objašnjava:
- Eto recimo vidiš li one ovce na poljani?
Sve su bijele, ali ponekada se rodi i crna.
Potapše Rom doktora po ramenu i reče:
- Gos'n doktore, evo ja ću da ćutim o beloj deci,
a ti, molim te, ćuti o crnim ovcama.



Pričaju dva cigana i pita prvi drugog:
Prvi: Kako si?
Drugi: Ma pusti me nisam dobro. Umro mi ćale.
Prvi:A jel' ti baba živa?
Drugi: Jest.
Prvi: Pa napravi novog ćaleta.



Mali Ciga se oženio i doveo ženu kući.
Poslije prve bračne noći, izlazi on iz kućerka i naleti na
ćaleta. Pita ga ćale:
I, sine, kakva je?
Tato, bila je nevina...
Teraj to iz kuće, ako ne valja za svoju familiju,
neće ni za našu!


<< Arhiva >>