Freshu Sretan Rođendan a vama lijep vikend hehe..

07.02.2020.

Od kolijevke pa do groba.,
milijun sisa on da proba....hehe



Slavio medo rođendan i kaže svim životinjama:
- "Tko mi ne donese velik i skup poklon, tako ću ga opalit
kurčinom da će vidjeti sve zvijezde!"
I tako, dolazi vuk, nosi plazma tv, dolazi srna, donosi DVD,
dolazi lisica, donosi kompjuter...
I kad tamo, dolazi zeko - i nosi jabuku!
Kad je to medo vidio! - Bum, bum, tras!! Ali, zec se smije!
Pita medo:
- "Šta je sad smješno?!?",
a zeko će:
- "Evo ježa, nosi ti mandarinu!"



Bliži se punici rođendan, a zet nakon dužeg razmišljanja
odluči kupiti joj grobno mjesto. Punica sva sretna i oduševljena
što joj je zet skinuo veliki teret i trošak s vrata.
Dolazi tako sljedeći rođendan,
a zet punici nije kupio ništa. Začudi se ona pa upita zeta:
Dragi zete, prošle godine si bio tako velikodušan,
a sada mi ništa nisi kupio, zašto to?
Pa što se žalite? Niste ni prošlogodišnji poklon potrošili!



Razgovaraju dvije komsinice, Mara i Persa. Pa ce Persa:
- "Cujes, Maro, da mi kazes kada ti je rodjendan !"
- "A zasto ?", upita ova.
- "Pa gledam te svako vece kako radis one stvari sa muzem,
a nemas zavjesa da zaklonis prozor pa cu ja da ti kupim."
- "Dobro. A kada je tebi Perso rodjendan ?"
- "A zasto pitas ?"
- "Pa da ti kupim naocale jer ne vidis dobro", odgovori Mara.
- "To nije moj muz nego tvoj."



Ide čovjek doma s posla i na putu se sjeti da mu kćerkica ima rođendan.
Ode on u trgovinu s igračkama. Uđe i pita prodavačicu:
Koliko vam je ona Barbie u izlogu?
Na koju Barbie mislite? Barbie koja se može tuširati je 19,95 dolara.
Barbie koja ide na gala večeru je 29,95 dolara,
Barbie koja ide na jahanje košta 39,95 dolara.
Barbie koja ide na fitness 49,95 dolara.
Barbie koja može voziti auto je 59,95 dolara.
Razvedena Barbie je 395,95 dolara.
Zašto je razvedena Barbie toliko skupa? - upita čovjek.
Uz nju ide Kenov auto, Kenova kuća, Kenov pas, Kenova mačka,
Kenov namještaj i Kenova jahta!



Pita Mujo Hasu:
- "Jarane, kada ti je rođendan?"
- "sedmoga veljače."
- "Koje godine?"
- " Pa svake!"



Slavi lija rodjendan i pozove sve na žurku osim puža.
Oko ponoći neko kuca na vrata, otvori lija i ugleda
puža koji joj se obrati:
-Zdravo lijo, ja došao da ti čestitam rodjendan.
-Ma beži tamo- vikne lija i šutne ga.
Sljedeće godina ista priča, lija zove sve na žurku osim puža.
Oko ponoći neko kuca na vrata. Otvara lija i ugleda
puža koji joj se obrati:
-Je li ti, koga si ti maloprije šutnula?



Pita Mujo Hasu:
– Haso, što ti je Fata kupila za rođendan?
– Ma kupila mi pidžamu i dala mi pičke.
Oboje mi veliko.




<< Arhiva >>