Eh ta Corona,ali mi imamo lijek hehe...

04.02.2020.



Sjedi čovjek u kafiću i pije piće za pićem.
Kad se onako baš dobro napio, uzima kaput i
kreće prema vratima.
Ali, gospodine, zaboravili ste platiti!
Znam! Ja pijem da zaboravim.



Idu dva policajca ulicom mrtvi pijani i vide taksistu i pitaju ga:
Koliko treba da odvezeš tri osobe do Karlovca?
Taksist odgovara:
Ali,vas su dvojica!
Policajac odgovara:
Pa zar ti ne ideš s nama?



Kasno navečer došao Mujo pijan kući. Fata
mu otvori vrata i odmah se počme derati na njega:
Opet si mrtav pijan, a?
Samo šuti! Dovoljna mi je kazna ta što te vidim duplo!



Pričaju dvije sarme u želucu, kad odjedanput uleti jedan konjak.
Ne obaziru se one na njega, kad evo ti drugog. Pričaju one dalje,
kad uleti i treći konjak. Sad im je stvarno bilo čudno, pa se
dogovore da će zaustaviti slijedećeg konjaka i pitati što se to
vani događa. Kad uleti četvrti konjak, pitaju one njega
što je to vani. Konjak kaže:
Vani je tulum.
Na to će sarme:
Super, idemo i mi van!



Pričaju dva pijanca. Jedan pijanac pita drugog:
Zašto uvijek piješ pivo zatvorenih očiju?
Zato što mi je doktor rekao da ne smijem niti
pogledati alkohol.



Ode pijanac doktoru na pregled i uđe u ordinaciju.
Ne mogu te pregledati zbog velike količine alkohola
u organizmu! – kaže doktor
Na to će pijanac:
Dobro doktore, doći ću kad se otrijeznite.



Zaustavi prometni policajac plavušu i zatraži je vozačku dozvolu.
– Je l' to ono roze boje pa ima moja slika?
– Da, odgovori policajac i zatraži i prometnu.
– A je l' to ono sivo-zeleno i nema moje slike?
– Da, kaže policajac i, kako vidi sa kim ima posla, počne otkopčavati šlic.
A plavuša u čudu:
– Zar opet alko-test?



Prema nekoj statistici Slavonac u prosjeku prepješači
1500 km godišnje. Prema drugoj statistici Slavonac
popije prosječno 128 l rakije godišnje. Prema tome
zaključak je da u prosjeku Slavonac troši 12.1 l na 100 km.




<< Arhiva >>