Animal Planet hehe..

21.01.2020.



Majmunima možete dat bananu da budu sretni,
ali ako im date kalkulator, dobit ćete hrvatsku ekonomiju



Pita sin majku:
-Mama, kako su nastali ljudi?
-Bog nas je stvorio.
-Ali, tata mi je rekao da potičemo od majmuna.
-Sine, ja ti pričam o mojima, a tata o svojima.



Kojih su pet životinja najpotrebniji ženi?
Kuna u džepu, lisica oko vrata, jaguar u garaži,
tigar u krevetu i majmun koji sve to plaća!



Znate kako životinje odlaze na odmor?
Lav uglavnom ide sam, tigar s ljubavnicom,
a majmun sa ženom.



Šetaju slon i slonica i drže se za surle, kad odjednom
slonica pita: “Dragi, da li ti mene stvarno
voliš ili me samo vučeš za nos?”



Zašto pijevac nema ruke?
– Zato što koka nema sise.



Ako s balkona bacite istovremeno upaljenu svjetiljku i mačku,
i oboje padnu na zemlju u isto vrijeme, što zaključujete?
Da mačka pada brzinom svjetlosti!




<< Arhiva >>