Za dom i oko doma hehe...

20.01.2020.



Sjedi Cigo ispred javnog WC-a i
ceka musterije. Naiđe Haso pa ga upita:
- "Kako pos'o? Ima li nafake?"
- "Nije lose, prezivljava se nekako. Jedno sranje je pola marke.
Deset sranja i eto meni rucak."



Kaže ruža maslačku:
- "Trudna sam!"
Maslačak:
- "Kako znaš?"
Ruža:
- "Pa kasni mi fotosinteza."



Vraca se Mujo iz Bugarske, i pita ga Haso:
- "Pa gde si, Mujo?! Pitacu te dve pitanja?
Jesi li jebo neku bugarku? I zasto nisi?"



- "Cini mi se da sam sklerotican!"
- "Kako si to ustanovio?"
- "Cim se udaljim 100m od kuce zaboravim da sam ozenjen..."



- Koji je narod najugrozeniji pticijom gripom ??
- Crnogorci. Svi su ka sokolovi.



Pecaju Haso u Mujo ribu na Drini. Stoje na prilicnom
rastojanju jedan od drugoga.
- "Upeca li sto?", upita Mujo Hasu iz svega glasa?
- "Upeca malu pastrmku, a ti Mujo upeca li sto?"
- "Jarane moj, ja upeca soma vecega od tebe."



Ode neki covjek u crkvu i kaze na ispovjesti:
- "Oce, molim te, spasi me, juce sam ukrao
od komsija TV-a, DVD-a, PC-a i mnogo jos."
A pop ce na to:
- "Sine bozji, ja sam za bjelu tehniku. Kolega iz
susednog oltara je za elektronske uredjaje."




<< Arhiva >>