Idemo polako dalje hehe..

07.01.2020.

Idemo polako dalje,,,Nadam se da ste se malkice odmorili...



-Sta je to oralni sex?
-To je kada seljak ore,a traktor ga jebe.



-Ko kaze da muskarci siluju zene?!
-Dokazano je da zena sa podignutom suknjom trci brze,
nego muskarac sa spustenim pantalonama!



Kako se na makedonskom kaze porodiliste?
Soba ta na kurceva rabota



Otisla baba kod advokata i pocne pricati:
-Idem ti ja tako put pletem i kad se stvori onaj zika ubav
ko slika dusicku mu izedem baci me na ledinu pa mi turi
onu njegovu kurcetinu!!!!
Advokat ce na to:
- gospođo ne mozemo tako da napisemo morate reći penis
A baba ponovo pocne pricat:
- Idem ti ja tako putem pletem kad se stvori onaj zika ubav ko
slika dusicku mu izedem baci me na ledinu pa mi stavi ono sto
nemoga da stane u vas zapisnik al moga u moju picku!!!!!



Pita cerka majku:
-Mama kako to izgleda kada imas prvi put seks?
-Pa , kceri isto kao kada ti vade zub!
-Kako to?
-Boli te , a neces da ga izvade!



- Sta je brak?
- Jedini rat u kojem spavamo sa neprijateljem!



Pubertet je kad ženski glas mutira iz NE u DA



Razgovara mladi bračni par:
- Što misliš, draga, kakav će biti naš sin?
- Isti kao ti!
- Kako znaš?
- Pa, eto, bočica mu je draža od sise!





<< Arhiva >>