Pasek moj hehe..

11.12.2019.



Čovjek uđe u bar, stane za šank i
naruči dupli pelinkovac. Pijući pomalo svoje piće šete pogledom
po baru. Za jednim stolom primijeti neobičnu situaciju:
3 čovjeka i jedan pas igraju poker. To u potpunosti privuče
njegovu pažnju i na kraju odluči da se približi stolu.
Gleda samo psa. Ovaj igrao potpuno normalno; zove,
podiže ulog, odustaje. U roku od 15 minuta dva puta je i pobijedio.
Čovjek se obrati igraču koji mu je bio najbliži:
- U životu nisam vidio ovako inteligentnog psa.
- Vi kažete inteligentan pas. Ma kakva inteligencija;
svaku puta kada ima dobro ruku maše repom.



Dvojica prijatelja, velikih ljubitelja pasa:
- Imao sam jednog vrlo oštrog psa; sve je napadao i grizao.
Na kraju nisam više znao što da radim s njim i poslao sam ga
u jedan centar za preodgoj pasa.
- I da li je to služilo nečemu?
- Kako da ne. Sada prije nego ugrize nekoga
stavi salvetu oko vrata.



Jedan čovjek se jada kolegi na poslu:
- Izgubio mi se moj pas i ne znam što da radim.
- Daj oglas u novine!
- I na to sam mislio, ali on ne zna čitati.



Blago psima! Oni najboljeg prijatelja ne moraju
da biraju medju ljudima.



Razlog zašto pas ima toliko prijatelja jest što maše
repom, a ne jezikom.



Koliko god da ste siromašni, ukoliko imate psa
– vi ste zapravo bogati.



Ako psi nisu u raju, tada želim ići upravo onamo
kamo su oni otišli.




<< Arhiva >>