žensko muški svijet hehe.

05.12.2019.



Ispovijest muza:
,,Pricao sam sa zenom, ja u dnevnoj, ona u kuhinji.
Spomenula je ,,Valerija’’.
Ja sam razumio ,,baterija’’ i kazem joj da sam je sinoc punio.
Zadnje cega se sjecam je da sam dobio tavu u glavu.’’



Budi se Fata ujutro i upita Muju:
-Mujo,znaš li šta sam sanjala noćas?
Mujo:
-Ne znam.
Fata:
-Dolinu punu velikih kuraca.
Mujo:
-I....Jesi našla moga?
Fata:
-Ti mene stvarno ne slušaš.



čula Fata za oralni seks.Skinula se i čeka Muju.Došao
Mujo a ona će njemu:
-Bolan Mujo ajde me liži.
A on će njoj:
-A gdje.
Fata će njemu:
-Pa tamo gdje se piški.
Na to će Mujo:
-Oćeš po pločicama ili po dasci?



Sreli se bivši i sadašnji momak jedne devojke.
I bivši cinično upita sadašnjeg :
-Kako je sa potrošenom robom ?
-A drugi mu odgovori : Prvih 5 centimetara je
ONAKO ,Ali dublje-kao nova !



Dama u apoteci pita:
- Imate li kondome XXXl?
- Imamo naravno koliko vam treba?
- Ma neću kupovati, sačekat ću da vidim ko će ih kupit.



Neočekivani, iznenadni sex je odličan!
Ako nisi u zatvoru!



Vraća se ćerka sa prvog sata seksualnog vaspitanja.
-Kako je bilo - pita majka.
-Skoro nikako! Baš dosadno!
Danas smo imali samo teoriju! razočarano će ćerka.




<< Arhiva >>