Ponedjeljak i karikature hehe..

02.12.2019.



Zašto je grozno biti kurac?
1.Stalno visiš
2.Stalno te neko šiša i brije
3.Prvi komšija ti je dupe
4.2 susjeda su ti jaja
5.Najbolja drugarica ti je pizda



Devojka : Da li bi me cuvao kao 5% baterije?
Momak : Ja bih te odma' napunio!



Sta plavusa radi na dnu mora?
Igra se sa kitom!



lezali baba i djeda u krevetu, i baba pocne da pjeva,:
- Jutros mi je ruza procvjetala. Pocne da se otkopcava i opet krene:
- jutros mi je ruza procvjetala.
Kad ce djeda :
- dzabe je tebi ruza procvjetala kad je meni zumbul uvenuo.



Koja je razlika izmedju Sljive i Zene?
- Sljiva prvo rodi pa je otreses a zenu prvo otreses pa rodi.



Milojko: Radojka, imas dupe ko sovjetski savez.
Radojka: Poljubis me u Moskvu.



kako se na španskom kaže švaler?
- Karo De Stigo.




<< Arhiva >>