Dome moj hehe..

21.11.2019.



Dođe Mujo kući sa posla i kaže Fati:
Umoran sam, mrzi me da se mazim, 'ajd mi ga samo popuši.
Na to će Fata:
'Ajme, umorna sam i ja, 'ajd ga izdrkaj u čašu, pa ću ja ujutro popiti!



Mali Perica zakasnio kući, pa ga dočekala zabrinuta majka:
Gdje si bio, sine, do sada?
Bio sam s Maricom u parku.
A što si tamo radio?
Znaš, mama, mi smo sjedeli na klupi. Onda su na drugu
klupu došli dvoje i počeli da se ljube, pa smo i
Marica i ja počeli da se ljubimo.
I onda?
Onda je čika onoj teti skinuo bluzu i počeo da joj ljubi cice,
pa smo to učinili i Marica i ja. Zatim joj je dignuo suknju i
skinuo gaćice, pa smo isto uradili i Marica i ja.
I što je onda bilo? - upita već zaprepašćena majka.
Paaa, onda su njih dvoje otišli u grmlje... A mi smo se obukli i
došli kući, jer nam se nije kakilo!



Vidi unuk djeda kako sjedi na klupi bez gaća pa ga upita:
- Djede, sto sjediš bez gaća na klupi?
- Ma pusti, ideja ove tvoje lude babe, jučer sam sjedio na
klupi bez šala pa mi se ukočio vrat!



Pitali Lalu gde najviše voli da vodi ljubav, a on odgovori:
- Uz tarabu.
- Kako to, Lalo, uz tarabu ?, upitaše ga, a on im objasni:
- Kad ide - ide, a kad ne ide - uvek neko ide...



Plavuša je imala čak dve prilike da zatrudni.
Ali, obe je popušila.



Jedan čovjek zove hitnu pomoć:- Hitna, odmah dolazite,
moj mali je progutao prezervativ.Nakon pet minuta,
isti čovjek ponovo zove hitnu pomoć:
- Hitna, nema veza, našao sam drugi.



Dođe jedan čovjek kod prijatelja i zatekne ga u drvarnici kako
udara čekićem po penisu. Sav zgranut ga upita:
- Što to radiš?- Masturbiram.
- A je li uživaš?
- Da, svaki puta kada promašim.




<< Arhiva >>