Vozite oprezno preko vikenda hehe..

08.11.2019.



Sto je plavusa u BMW-u ?
Dodatna oprema.



Piše Mujo za oglas u novinama:Mjenjam Trabanta za Yuga.
Sifra: Govno za govno.



Dolazi žena i kaže mužu: "Dragi, došla sam! Kupila sam ti pivo,
šta želiš za večeru? Večeras je utakmica, pa zovi društvo,
a poslije možete u grad na pivo."
Muž: "Jel' puno?"
Žena: "Ma nije, samo malo branik, lijevo svjetlo i retrovizor."



Plavuša prodaje auto, ali ne može naći kupce.
Nazove svog prijatelja nakon nekog vremena i pita ga za savjet.
Hm, kaže prijatelj, auto ima već 500,000 pređenih kilometara,
to je puno. Ali, sad ćemo to srediti, imam ja poznatog mehaničara.
Ode plavuša kod mehaničara i on spusti pređenu kilometražu na 60,000.
Za mjesec dana sretne je prijatelj kako još uvijek
vozi svoj stari auto i pita je: “Zar nisi našla kupca?”
“Ma, sad svi zovu, ali zašto bi prodavala
auto koji je prešao samo 60,000?”



Došao Mujo u salon automobila kupiti novi auto.
Prodavač: “kakav bi ste auto željeli kupiti?”
Mujo: “jeftin a dobar!”
Prodavač: “možete li mi precizirati marku automobila?”
Mujo: “Mercedes, Audi ili BMW.”
Prodavač: “preko vam je trgovina s igračkama,
možda nađete to što tražite!”
Mujo: “jel ti to mene malo zajebavaš?”
Prodavač: “nevjerojatno, baš sam ja to vas mislio pitat!”



Crkao plavusi auto na autoputu. Zaustavi se kamiondzija pa upita:
- "Sta je bilo?"
Plavusa:
- "Ma taj prokleti vjetar, ugasio svjecice."



- Zašto Crnogorac nosi makaze sa sobom
kada hoće da vozi auto?
- Da bi sjekao krivine




<< Arhiva >>