Svašta u gradskom prijevozu hehe..

06.11.2019.



Vozi vozač autobus pun budala!
Odjednom .....bus se pokvari...
Kaže jedna budala: Znam šta se pokvarilo,znam,znamm....
Vožač: Ma od kud bi ti znao?!
Opet on: Pa znam,znam,znam,znam.....
Vozač: Aj', kad si navalio šta?!
Budala: Pa autobus!



Autobus kreće sa stanice, a žena trči i viče:
Zaustavite autobus, kasnim na posao!
Putnici se smilovaše i poviknuše vozaču da stane.
Vozač stane, otvore se vrata, žena uđe i kaže:
Svima vam puno hvala, a sad karte na pregled!



Šta je autobus?
– Prijevozno sredstvo koje ide 10 puta brže kada za njim trčiš,
nego kada se voziš u njemu.



Sjede Mujo i Fata u busu, a bus krcat.
Mujo:
- "Jebo te pun bus!"
Fata:
- "Bolan nije njih pola, matere mi."



Ušao Momak u Autobus i onako u prolazu uhvati mladu,
lijepu časnu Sestru za guzicu,
a ona mu odmah odalami šamarčinu.
On sav tužan ode kod Šofera da mu se požali kako
ga je ošamarila i da ga pita za savjet kako da je zguzi,
jer mu se jako dopala.
-Znaš kako ćeš; ona svaki dan ide u ovo vreme na groblje,
ti joj priđi i reci da si Isus, sigurno će ti dati.
Tako on i uradi, ode na groblje, priđe joj, kaže da je Isus i obavi posao.
Kad je završio,kaže joj:
-Eee, jesam te prevario, ja nisam Isus!
-I ja sam Tebe, nisam ni ja časna Sestra,
ja sam Šofer Autobusa!



Ulazi djevojka u bus u kom je velika gužva. Kaže ona mladicu pored sebe:
– Hoceš malo da se pomjeriš, da se uhvatim za šipku?
On je pogleda onako ispod oka, ne prestajuci da žvace žvaku:
– Možeš da se uhvatiš za moj kurac! A ona ce njemu:
– Pa, ako ce da ti stoji ukocen do Pravnog,
ja cu da se držim!



Dođe plavuša u bus. Policajac se digne. Plavuša:
– Pravi ste Menađer.
Policajac:
– Hvala na Kontinentu.




<< Arhiva >>