Desetak dana pauze hehe...

30.08.2019.

Dragi moji narednih desetak dana me nema na blogu,idem malo
odahnuti,napuniti energije,a do tada ostajte mi zdravi i veseli hehe



Bio Haso u Japanu na godišnjem odmoru.
Vratio se on kući, nije ni kofere raspakovao,
otrča do Muje da mu se pohvali:
- Joj Mujo, da vidiš Japana! Pa čovječe, tamo ti je sve
kompjuterizovano. Tamo sve mašine rade, tamo...
- Stani, stani - prekine ga Mujo.
- Da mi riješimo neke osnovne stvari. Jesi li ti, jarane, vidio gejše?
- Koga? - upita Haso.
- Jooooj levata, majko moja. Bio u Japanu a nije probao gejše.
Pa bolan Haso to su ti najpoznatije kurve na svijetu.
Kad te one obrade, pamtiš čitav život. E jesi levat, majke mi.
I šta će Haso, jadan, poklopi se i ode kući.
Sljedeće godine ode Haso u Egipat i naravno po povratku odmah kod Muje:
- Joj Mujo, da vidiš Egipta...
- Stani, stani - prekine ga Mujo.
- Da mi riješimo neke osnovne stvari.
Jesi li ti, jarane, vidio piramide?
- Šta ba vidio, JEBAVO!!!



Tek kada izgoriš na suncu primjetiš koliko te
ljudi bez razloga tapšu po leđima.



Sve što je dobro ili je nemoralno ili ilegalno ili deblja..



Sreli se Špiro,Lala i Mujo..Razgovaraju oni tako
kako je nekada bilo lijepo..imalo se para,putovalo
se svuda,kad presječe Špiro priču pa kaže:
-E lipi moji nema se više para kao nekad,
ali eto uštedija sam pa sam ženu posla 10 dana
u Dubrovnik na deset dana a ja ću ostat ća.
Nastavlja Lala:
-Ta ja imadem para,sve dobro rodilo ove godine,
ja sam moju poslao u Grčku na 14 dana..
Saslušao ih Mujo pa ispali:
-Ma ja sam vam švorc bolan totalno,ja moju jebem sam..



Mujo, Haso i Huso na odmoru u New Yorku.
Piju u jednom baru. Ulazi u bar Mike Tyson, ljut, traži kavgu.
Dođe do Hase i unese mu se u facu:
-Ja sam Mike Tyson, zarađujem godišnje 15 miliona dolara,
i jebem bijele žene.
Haso se trgne, popije na brzaka:
-Žurim, žurim, ajd' zdravo!
Mike se okrene Husi, i ponovi:
Ja sam Mike Tyson, zarađujem godišnje 15 miliona dolara,
i jebem bijele žene.
I Huso se uplaši, popije na brzaka:
-Moram da idem, vidimo se...
Nađu se Huso i Haso ispred bara, i čekaju Muju.
-Nadam se da Mujo neće napraviti neko sranje - kaže Huso.
U taj čas izleti Mujo kroz staklo bara na ulicu,
sav krvav, razbijenih zuba i nosa.
-Mujo, šta je bilo? - pita ga Hasa.
-Došao je neki i rekao da je Mike Tyson, da zarađuje godišnje
15 miliona dolara i da jebe bijele žene.
-I šta si odgovorio? - pita Huso.
-Istinu. Da ja zarađujem 15 miliona dolara godišnje,
ni ja ne bih jebao crnčuge.



Sjedi dalmatinac u kupeu vlaka i jedan čovjek preko puta njega veli:
- dalmatinac-hoćete li biti ljubazni i prebaciti mi nogu preko noge.
čovjek učini kako mu je rečeno i prebaci mu nogu preko noge.
nakon malo vremena opet će dalmos:
-spustite mi ovu nogu i prebacite drugu..
čovo opet učini tako--
kad ga je treći puta zamolio,
ovaj ga u čudu pita:
-zasto sami ne prebacite nogu preko noge..
a dalmos će:
-ah ne, znate ja sam na godisnjem



Bili Mujo i Fata na godišnjem odmoru.
Svako veče večeraju u istom restoranu, i konobar
se čudi zašto Fata svaki put za sebe naruči
miješano meso a za Muju samo salatu.
Odluči se konobar da pita:
-Gospođo, zašto vi svako veče jedete meso a vaš muž salatu?
-Ma kad jebe k’o zec, bolan, nek’ jede k’o zec!



Chuck Norrisje posjetio Djevičanske otoke..
Sada se zovu Otoci..





<< Arhiva >>