Ugodan vikend uz mace hehe .

16.08.2019.



Uhvatila mačka miša i taman da ga pojede,
miš će njoj:
- Nemoj maco, namjestiću ti da pojedeš mog brata, ima bar 3 kile!
- Ma, meni se baš ti sviđaš.
- Nemoj, maco, namjestiću ti moju sestru, da samo
znaš kako je bela i debela!
- Ali, ti si baš sladak i ukusan.
- Nemoj, evo, namjestiću ti mog ćaleta, znaš da je k’o tenk!
- Hmmm… Njega već odavno sanjam u stomaku. Može!
Pusti njega mačka, ali on odmah uleti u rupu.
Pouka priče: Obećavaj mački kule i gradove dok ne
uđeš u rupu, a onda se pravi lud.



Imao policajac mačku kod kuće pa kad mu je više
dosadila odluči da je se riješi.
Odnese jednu ulicu dalje i ostavi. Kada se vratio kući a
ono mačka u kući, vratila se.
Odnese je on drugi dan par ulica dalje pa opet je ostavi.
Kad se vratio kući mačka opet tu.
Naljuti se pa je odnese još dalje od kuće i ostavi.
Nakon 2 sata zove on ženu telefonom:
"Ženo,je l' se mačka vratila kući?"
"Jeste".
"Pa daj mi je na telefon da je pitam kako da se vratim kući!"



U školi učitelj matematike pita učenika:
– Ako ti dam dva zeca, pa još dva zeca i još dva zeca,
koliko ćeš imati zečeva?
Učenik: Sedam!
Učitelj: Ne, slušaj me pažljivo! Ako ti dam dva zeca, pa još dva
zeca i još dva zeca, koliko ćeš imati zečeva?
Učenik opet: Sedam!
Učitelj: Dobro, da te pitam ovako: Ako ti dam dvije mačke, pa još dvije
mačke i onda još dvije mačke. Koliko češ onda imati mačaka?
Učenik: Šest!
Učitelj: Doobro! A sad, ako ti dam dva zeca, pa još dva zeca
i još dva zeca, koliko ćeš imati zečeva?
Učenik: Sedam!
Učitelj: Neee, kako možeš imati sedam zečeva?!
Učenik: Zato što kod kuće već imam jednog zeca!



Misli pas:
„Oni me hrane, vole me, paze me, maze me,
imam krov nad glavom… mora da su bogovi“.
Misli mačka:
„Oni me hrane, vole me, paze me, maze me,
imam krov nad glavom… mora da sam ja bog“.



Tri mace
Razgovaraju 3 mačke. Kaže bijela:
- Moji će mačići biti čistokrvni jer im je tata isto persijaner.
Kaže crna:
- Moji će biti crni, jer im je tata crnji od mraka.
Kaže žuta:
- Ja ne znam, meni je glava bila u konzervi.



U policijskoj stanici zvoni telefon:
Policijo, upomoc, policijo! Usla mi je macka u stan!
Alo, gospodjo, nemojte se zbog toga toliko uznemiravati!
Kakva crna gospodja, ja sam papagaj!



Chuck Noris je donio nesrecu crnoj macki..




<< Arhiva >>