Djeca su zakon hehe..

07.08.2019.



Taman kada su gosti krenuli kući, Tata kaže Perici:
- Perice, kako se kaže kada odlaze gosti?
- Hvala bogu!



Pita mali Perica Mamu:
- Da te pitam ja nešto Mama, kako smo mi nastali?
- Bog nas je svorio Perice.
- Bog? Tata kaže da smo nastali od majmuna.
- Ja Perice govorim o mojoj familiji, a Tata o svojoj!



Učiteljica podigne malog Pericu na satu:
- Perice, znaš li da se na satu ne može spavati?
- Da, znam. Ali kada bi malo tiše pričali moglo bi se.



Učiteljica:
– Perice tvoj sastav sa temom „Moj pas“ je isti kao
sastav tvog brata. Ja mislim da si ga prepisao.
Perica:
– Ma nije to učiteljice nego imamo istog psa!



Mama grdi Pericu:
- Mogao bi Perice da uzmeš malo knjigu u ruke!
Perica krene da objašnjava:
- Znaš mama, juče sam je otvorio,
našao sam dlaku u njoj i jako mi se zgadila.



Sprema Mama Pericu da ide kod Bake i Deke na selo,
pa ga savjetuje:
- Nemoj Perice da se ponašaš prostački, ako ti bude trebalo
piškiti ti reci da ti se zviždi.
Otišao Perica kod Babe i Dede i prvu noć legao u krevet
sa njima i on kaže Dedi:
- Deko, meni se zviždi.
- Kasno je sada Perice, probudićeš Baku.
- Ali Deda jako mi se zviždi, moram da zviždim.
- U redu, zviždi, ali Dedi na uvce.



- Djeco, danas ćemo učiti slovo P. Hajde, ko će da mi
kaže neku riječ na slovo P?
Perica odmah diže ruku, a učiteljica će:
- Ti Perice spusti ruku! Još nisi doveo oca u
školu ni za slovo K!




<< Arhiva >>