Provedimo vikend bez kompjutera hehe..

26.07.2019.



Pričaju otac i sin programeri:
- Tata, a kako je to biti u braku?
Otac odgovara:
- Pa ovako, zamisli da imaš brzi, besplatni Internet
bez limita koji otvara samo jedan sajt.



Koja je najgora programerska kletva?
Dao Bog da ti žena bila open source.



Meni će na rođendanu svirat grupa Youtube.
Nema pjesme koju frajeri ne znaju.



Kako se zove Tviterašev sin?
- Tagovan!



Kako programer izjavljuje saučešće?
- Primite moju tehničku podršku.



Facebook :Najbolji sam!
Youtube :I ja!
Google :Bez mene ništa!
Internet :Molim!?
Kompjuter: Bez mene nema nikog' od vas!
Struja:O čemu vi pričate?
Tesla: What?
Teslina mama: Sta?
Teslin deda: Da nije nas,nebi ni vas bilo!
Adam i Eva: Sta si to rekao?
Bog:Sram vas sve bilo!
Chuck Norris: Ajmo razlaz.



Zasto internet nikad nece moci da zamjeni novine?
-Ajde ti obrisi internetom dupe.




Stranica preko koje sam postavio
Slike je izgleda trenutno u kurcu
Ali bude vec proradila hehe

<< Arhiva >>