Kada će zima hehe..

24.07.2019.



Šta rade narkomani zimi?
- Skankaju se i gudraju.



Dalmatinac probušio rupu u ledu, baci udicu i čeka:
- Ne bacaj udicu uzalud! Ovdje nema ribe!
Dalmatinac prestrašeno upita: Gospodine Bože, jesi li to ti?
Ne ja sam spiker ledene dvorane "Doma sportova".



Tata: – Danas izlaziš bez pudera…!
Ćerka: Zašto??!
Tata: Treba mi lopata da čistim snijeg..



Nova vrsta lutrije u :
“Ostruži snijeg i pronađi auto!“



Sjede 3 plavuše i jedna kaže:
– Čula sam da će sutra biti 40 stepeni-
na to će druga
-E pa ja sam čula da će sutra padati snijeg –
sjedi treća i razmišlja i kaže:
-Pa ko će čistiti toliki sneg po tolikoj vrućini?



Ustaje muž iz kreveta oko šest sati ujutro, sprema se za lov.
Žena ga pita: "Dragi, gdje ćeš!?".
Muž odgovara: "Ma ljubavi znaš da volim lov!"
"Idi kad si lud", kaže žena i nastavi spavati.
Uzima muž pušku i izlazi iz kuće. Napolju strašno hladno,
čisti on snijeg i razmišlja o ženinim riječima.
Na par kilometara od kuće, muž odluči da se vrati.
Stiže kući, skida se i podvlači se pod pokrivač uz komentar:
"Napolju je zima, srce puca!",
a žena mu se ugura u krilo govoreći:
"A ona moja budala otišla u lov!"



Jedno veče zapada veliki snijeg. Ujutru izadje TITO ispred
rezidecije kad na snijegu pišakom napisano TITO.
On odmah naredi da se mokrača odnese na analizu
da bi se utvrdilo ko je to napisao.
Ubrzo iz labaratorije stiže odgovor.
Rukopis Jovankin a olovka Džemala Bijedića.




<< Arhiva >>