Ostanite zdravi preko vikenda hehe..

05.07.2019.



Pita psihijatar Crnogorca da opiše sebe u dvije riječi.
Lijen!
Ali, to je samo jedna riječ.
Pa o tome ti pričam!



Doktor i njegova supruga se svađaju za doručkom:
Ti uopće nisi dobra u krevetu!
– reče on, zalupi vratima i odjuri na posao.
Oko dva sata popodne odluči on ipak nazvati ženu i pomiriti se.
No, prošlo je dosta vremena dok žena nije dignula slušalicu.
Zašto ti je toliko dugo trebalo da se javiš? – upita on nju.
Bila sam u krevetu.
Što si radila u krevetu u dva sata popodne!?
Tražila drugo mišljenje!



Dođe Ivek kod doktora da se požali na ženu, pa kaže:
Gospon doktor, ja stvarno ne znam što da radim!
Ja i žena već duže vrijeme ne radimo one stvari!
Pa dovedite je da ja popričam s njom
I tako sutradan, Ivek dovede ženu kod doktora.
Doktor je primi i počne razgovor.
Dobar dan, gospođo!
Dobar dan, doktore!
Vaš muž mi je rekao da već duže vrijeme
niste imali seksualne odnose! Zašto?
Joj znate, doktore, ja ujutro krenem na posao i vozi me susjed Štef.
Onda me on pita Čuj, buš mi platila za benzin ili šta?
i ja onda moram ono ili šta! Zakasnim na posao i meni gazda kaže
Hoćeš da ti dam otkaz ili šta? i ja moram ono ili šta!
Vraćam se sa posla i opet me vozi susjed koji opet pita
Budeš mi platila za benzin ili šta? i ja onda opet moram ono ili šta.
I kad dođem kući, ja stvarno ne mogu više!
Na to će doktor:
Pa, hoćete li da to kažemo vašem mužu ILI ŠTA?



Prometna nesreća? - upita doktor.
Da. - odgovara čovjek.
Vozili ste prebrzo?
Ne, prelazio sam raskršće presporo.



Došao Mujo kod doktora i kaže mu da ga boli grlo.
Na to će doktor:
Hajde otvorite usta i recite "A"..
Mujo izgovori "A" i gromoglasno podrigne. Tu će doktor:
Uh, Mujo, fuj, osjeti vam se luk iz usta!!
Ma nemoj, luk osjetiš, a 20 ćevapa ne osjetiš?!



Došao čovjek zubaru i kada je zinuo, ovaj ga upita:
Oooo, danas smo imali oralni seks?
Što, zar mi je dlaka zapela za zub?
Ne, nego vam je vrh nosa posran.



Dođe veterinar kod doktora i kaže mu doktor:
Dobar dan gospodine, što vas muči?
Kaže veterinar:
Eh, lako je tako s pacjentima.




<< Arhiva >>