Jeste li kuhali prek vikenda hehe..

24.06.2019.



Šeće ateist šumom. I divi se:
- Kakva divna stabla!
- Kakve snažne rijeke!
- Kakve prekrasne životinje!
Dok tako šeće uz rijeku, začuje šuškanje u grmlju iza sebe.
Okrene se i ugleda grizlija od tri metra kako ga napada.
Potrči najbrže što može puteljkom. Pogleda preko ramena,
medvjed mu se sve više približava. Ponovno pogleda preko
ramena, a medvjed još bliže. Spotakne se i padne. Počne se
pridizati i ugleda medvjeda kako se nadvio nad njega i
podiže desnu šapu da ga svlada.
U tom trenu ateist procvili "O, moj Bože!"
Vrijeme se zaustavi. Medvjed zastane na mjestu. Šuma
umukne. Obasja ga snažna svjetlost, a s nebesa se začuje glas:
- Negiraš moje postojanje svih ovih godina, učiš druge da ne postojim,
a stvaranje života pripisuješ kozmičkoj slučajnosti. Očekuješ li
da ti pomognem iz ove nevolje? Trebam li te smatrati vjernikom?
Ateist pogleda ravno u svjetlost.
- Bilo bi licemjerno odjednom od Tebe tražiti da me tretiraš kao kršćanina,
no možda bi mogao medvjeda učiniti vjernikom?
- Dobro, reče glas.
Svjetlo se ugasi. Šumom ožive glasovi. A medvjed spusti svoju
desnu šapu, sklopi obje zajedno, pogne glavu i kaže:
- Gospodine, blagoslovi ove darove koje ću primiti od tvog obilja po
Kristu, našemu Gospodinu. Amen.



Sjedi zeko pod drvetom i oko njega tisuću praznih flaša.
Dolazi lija na Kavasakiju, skida kacigu, kad će zeko:
- Hik, hik, opa lijo, motor!
Lija će njemu:
- Ja ne pijem, ne pušim pa se nađe i uštedi.
Sutradan leži zeko, a oko njega dvije tisuće praznih flaša.
Dolazi lija u Mercedesu, a zeko će:
- Hik, hik, opa lijo, mečka!
Lija će njemu:
- Ja ne pijem, ne pušim pa se nađe i uštedi.
Treći dan lija polira motor i mečku kad zeko avionom slijeće
na zemlju. Gleda ga lija pa će:
- Opa, zeko, šta je to?
A zeko će:
- Hik, hik, ništa, samo sam vratio ambalažu!



Lijepa policajka zove dežurnog na centrali.
- Reci šefu da mi pošalje zamjenu jer sam dobila jaku menstruaciju.
Nakon dugo vremena napokon stiže zamjena.
-Pa gdje ste tako dugo, pita uzrujana policajka.
- Joj, oprosti, kad je šef čuo o čemu se radi odmah je 'zvao' rundu,
a nakon njega i ostali kolege.



Dobili policajci novu opremu, a između ostalog i nove satove.
Kaže njima narednik:
- Dečki, ovi satovi su najnoviji modeli i možete se s njima kupat.
A na to će jedan od njih:
- A gdje se pušta topla voda?.



Neka žena brzo vozila i zaustavi je policajac.
- "Vaše dokumente, molim!"
- "Nemojte me kazniti, ja sam profesorica!"
- "Eh, dugo sam ovo čekao. Sad ćete fino napisati
1000 puta NIKAD VIŠE NEĆU BRZO VOZITI...



Zašto Hrvati ne puštaju kokoške na snijeg?
Da im ne ostaju tri prsta po dvorištu.



Brojni Zagrepčani protive se dolasku izbjeglica:
“Ma nek’ idu odakle su došli, bolan!




<< Arhiva >>