Uradi sam-sama hehe...

18.06.2019.



Pita Mujo Hasu:
Što bi vise volio da budeš
intelektualac ili homoseksualac?
Ovo drugo.
Zašto?
Lakše mi ulazi u guzicu nego u glavu.



Sta je zajednicko ministrima, kurvama i frizerima?
- Pitanje "kako cemo?"



Dosao Štef na ispovijed : Velečasni zgriješio sam,
pokupio sam autostopisticu,
ona se pocela migoljiti i maziti me po nozi, ja nabijem gas i
odvezem je njenoj kući.
- Pa gdje si sagriješio?
- U mislima, sveti oče.
- U redu, sad otiđi doma i za pokoru popij tri kante vode.
- Ali oče tko jos pije toliku vodu za pokoru?
- Vol, dragi Štef, vol.



Poštovani gospodine ministre,
Penzioner pita: "Supruga i ja imamo 1.000 kn mirovine,
a režije su nam 900 kn.
Molim Vas objasnite mi kako da stegnemo remen?"
Ministar odgovara: "Gospodine imate li vi pokretne
ili nepokretne imovine?"
Penzioner odgovara:
"Da svakako, pokretne zube i nepokretni kurac"



Zašto na policijskim kolima, na vratima piše policija?
Da ne bi ulazili kroz prtljažnik...



koja je razlika između muških i ženskih nogu?
među muškim nogama je uvijek isti kurac...



Što radi kostur u grmu?
To se plavuša igrala skrivača pa je nikad nisu našli.




<< Arhiva >>