Malo slatkiša za vikend hehe..

14.06.2019.



Koja je razlika između recesije i ljepote?
Ljepota je prolazna!



Dvije mačke razgovaraju o umjetnosti:
Od slikara, najdraži mi je Walt Disney.
Pa on uopće nije bio slikar!
Nema veze, ali miševi su mu preslatki.



Mujo užurbano ulazi kod zubara i kaže mu:
- Doktore, treba izvaditi zub, ali bez anestezije
- samo ga iščupajte i završite s tim.
- Uf, bilo bi dobro da su i ostali moji pacijenti tako hrabri!
O kojem zubu je riječ?
- Fato, pokaži mu zub koji te boli!



Draga, a zašto plačeš?
Pa moji mi ne daju da se udam za tebe, dragi!
Pa dobro, ne plači! Naći ću ja drugu!



Mujo i Haso završe u zatvoru. Haso počne šarati po zidovima,
a Mujo mu kaže: 'Nemoj to raditi.
Još će nas na kraju izbaciti!'



Prije nego ste došli do mene, jeste li bili kod nekog drugog?
- upita umišljeni doktor svog novog pacijenta.
Pa...bio sam u ljekarni.
I, kakvu su vam glupost tamo preporučili?
Da dođem k vama.



Sudac pita optuženog: 'Zašto ste razbili izlog i ukrali nakit?'
'Pa, na njemu je pisalo ISKORISTITE PRILIKU!'






<< Arhiva >>